Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vriendin

Gestart door Jovi_Hobbes, maart 18, 2006, 03:15:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Heeft iemand de "Vriendin" van afgelopen week gezien, gelezen, in bezit? Ik zag namelijk de cover voorbij flitsen en daar stond iets op over Nog maagd: vrijen? later misschien. Ik vroeg me af waar het artikel over gaat, want het klinkt als iets waar ze aseksualiteit in zouden kunnen noemen. Op hun website staat alleen dit over het artikel:

"Het voelde alsof het onmogelijk was..."

De een heeft seks op haar zestiende, de ander is dertig en heeft 'het' nog nooit gedaan. Dounya, Irene en Sanne vertellen waarom zij nog maagd zijn. "
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

nee, helaas, ik heb m niet. Ik heb wel de vriendin een tijdje op proef gehad laatst, en de vriendin kennende gaat t voornamelijk om dingen zoals:" ik wil niet naar bed met iemand uit geloofsovertuiging, omdat ik wil wachten tot na het huwelijk etc. In mijn proeftijd hadden ze ook zo'n artikel, dat heette "seks? Nee dank je" of iets in die geest, en dat kwam ook uiteindelijk op die standpunten neer. Ik was toen dan ook vrij teleurgesteld stiekum :D

Ereinion

Ik heb dat ook wel eens gehad, dan lees je de cover en dan koop je vol verwachting zo'n tijdschrift, gaat het ergens anders over.
Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar, dus ik denk dat ik hem even in de bieb ga lezen. (als ik tijd heb) Als er geen aseksualiteit in naar voren komt vind ik dat wel erg jammer, vooral omdat ze ook een email van ons hebben gehad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Knoddepropje op maart 18, 2006, 03:46:05 PM
de vriendin kennende gaat t voornamelijk om dingen zoals:" ik wil niet naar bed met iemand uit geloofsovertuiging, omdat ik wil wachten tot na het huwelijk etc.

Dat zal het inderdaad wel zijn ben ik bang, maar ik had lichte hoop aangezien Ereinion ze inderdaad had gemaild...

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb hem heel even snel ingekeken; een persoon was moslim en daarom nog maagd. De andere was lesbisch en durfde dat niet te zeggen. De laatste zou het kunnen zijn, maar daar kwam ik zo snel niet achter. Die had een vriend en van haar was de uitspraak; ik dacht dat het onmogelijk was. Ik gok dat ze eerder vaginistisch is dan aseksueel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar


Knoddepropje

Maar wel precies wat ik dacht dus.....
Ik heb mijn bewuste vriendin er even bijgezocht.
De titel is:" Vrijen? Voor mij net zo erg als de sportschool"
Nr 1 heeft gewoon geen zin omdat ze het veel te druk hebben met leven. Werk, kind blablablabla.
Nr 2 heeft een vent die niet zo veel zin heeft, Daar is zij pissig over, want 1s per maand is belachelijk als je 30 bent. ( Stiekum denk ik dat HIJ misschien wél a-seksueel is ;D)
Nr 3 heeft altijd schimmelinfecties nadien en daarom hoeft t niet meer zo. Verder zegt ze dat t ook niet vreselijk belangrijk voor haar is, ook als ze geen schimmelinfecties zou hebben, maar ze staat hem met alle liefde bij om hem te bevredigen. (Wat de schimmelinfectie betreft, dat snap ik, dat is zooooooo vreselijk genant en pijnlijk als je dat hebt :-[)

Ereinion

Knoddepropje, dat is de vriendin van een tijdje geleden. Nu is er een nieuw artikel. Maar waar jij het over hebt was ook zo'n titel van; Yeah ze besteden er aandacht aan. Oh nee, toch niet.  :( De boodschap is altijd dat je toch echt een probleem hebt.  >:(
Ik vond de titel van dat artikel trouwens wel geweldig, kan ik me helemaal in vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dat klopt, de titel was idd geweldig. Enne, ik weet dat dat de vriendin van een tijdje geleden was, maar vandaar dat ik m nog even opgezocht had, om jullie nog even mee te laten genieten van waar het toen dus om draaide.... :)

Jovi_Hobbes

Allebei bedankt voor jullie speurwerk.
Het valt me toch wel tegen dat ze bij zo'n artikel dan niet de informatie betrekken die ze gratis hebben gekregen. Dat ze geen volledig artikel aan aseksualiteit willen besteden kan natuurlijk, maar dit was toch een schot voor open doel!  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oeps sorry Knoddepropje, ik dacht dat je hetzelfde artikel bedoelde dan Jovi Hobbes.

En Jovi Hobbes, ik ben het helemaal met je eens, dit is een gemiste kans. Misschien moet iemand er een mail heensturen. En dan vragen waarom ze aseksualiteit niet bij het artikel hebben betrokken. Bij dat andere artikel had ik op hun website ook een berichtje achter gelaten.
Gaan we ze stalken  >:D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Geeft niks hoor Ereinion, blijkbaar was ik gewoon niet duidelijk genoeg :D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op maart 22, 2006, 06:13:51 PM
Misschien moet iemand er een mail heensturen. En dan vragen waarom ze aseksualiteit niet bij het artikel hebben betrokken. Bij dat andere artikel had ik op hun website ook een berichtje achter gelaten.
Gaan we ze stalken >:D

Goed plan Ereinion, ik heb dus maar een mail naar ze gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ze een aspect vergeten zijn in hun artikel. Ik heb een korte uitleg over aseksualiteit gegeven en verder naar deze site en de hoofdsite van AVEN verwezen. Vraag me af of ik een reactie krijg...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Gaaf Jovi Hobbes!  :klap:
Ik ben ook erg benieuwd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Hee wat goed!!! Dat verdient  :cake: en veel  :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: