Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw uit België

Gestart door Merope, februari 13, 2010, 04:47:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Merope

Hey,

Ik ben Merope, 19 jaar, maagd, en niet geïnteresseerd in seks. Ik ben al actief op het Amerikaanse forum (dit forum was een paar dagen offline denk ik), en ik voel me er ondertussen ook wel thuis. Ik hoop dat het hier hetzelfde zal zijn :)  in ieder geval, ik ben nog niet helemaal zeker of ik aseksueel ben. Ik hou niet van kussen (weet ik uit ervaring), en iedere keer als ik een vriend heb wimpel ik hem na een paar weken of maanden af omdat ik bang ben dat hij seks wil.

Toen ik ongeveer een week geleden googlede wat er met me aan de hand zou kunnen zijn, kwam ik hier uit. Eerst voelde ik mij wel gerustgesteld, dat ik eindelijk ergens bijhoorde, maar nu weet ik het niet meer echt. Ik heb het ondertussen ook aan mijn ex verteld, die één van mijn beste vrienden is en weet dat ik nog maagd ben, maar... ik weet het niet, nu voel ik me gewoon nog vreemder dan ervoor. Alsof ik een outcast ben.

In ieder geval, hopelijk ben ik hier welkom ;)

x

Ienepien

Natuurlijk ben je hier welkom.
En volgens goede traditie delen we dan  :cake: uit! :wave:

myra

Welkom... kijk maar rustig eens rond...hopelijk voel je je hier snel thuis!  :cake:

Fricai

Welkom!  :cake:

Je valt op jongens, maar verlangt niet naar seks... Klinkt als een aseksueel idd. :)
Aseksuelen zijn 'anders' dan de grote massa, maar dat wil niet zeggen dat we 'vreemd' zijn. Vreemd is maar perceptie, wij vinden hen net zo vreemd als zij ons. En 'anders' zijn kan geen kwaad! :)

Merope


Jovi_Hobbes

Welkom Merope  :cake:
Goed dat je ons gevonden hebt. We zijn inderdaad een tijdje uit de lucht geweest in verband met technische problemen. Het is nog niet helemaal in orde, maar we komen altijd weer terug hoor!
Ik kan je aanraden om hier rustig rond te kijken. Misschien helpen verhalen van anderen je om voor jezelf te bepalen of je wel of niet aseksueel bent. En Drisos heeft natuurlijk gelijk, je bent misschien anders maar daar iets niets mis mee.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje


pinky

Hoi hoi! Welkom hier!  :cake: En eet smakelijk! ;)

Appelsien


Tamar

namens een mede nieuweling: welkom (ik doe ook maar een  :cake: icoontje erbij, dat schijnt traditie te zijn)

Vreemd zijn is overigens toch veel beter dan doorsnee te zijn? Wie wil er nou precies hetzelfde zijn als alle andere mensen? Een beetje uniek en apart moet je wezen, tegenwoordig!
nosce orbis, nosce te ipsum

Ereinion

Ja, taart is traditie bij een welkomspost.

Welkom Merope!  :cake: ?

Ik kan me voorstellen dat je je nu nog onwennig voelt. Maar als je besluit dat je aseksueel bent zal dat wel snel wennen. Zo ging dat bij ons allemaal. Maar misschien kom je er wel achter dat dit labeltje toch niet voor jou is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.