Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie is de Mol?

Gestart door Ereinion, maart 18, 2006, 06:18:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Volgt er hier iemand dit programma? Ik ben al weer helemaal verslaafd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

nee, sorry, ik kijk nauwelijks tv eigenlijk....
ik ben drukker met sociale contacten leggen ed :D Ik kijk hooguit ff als ik eet of zo.... en dan hangt t er maar net vanaf wat erop is dus :)

Jovi_Hobbes

Jep, ik vind het een van de weinige leuke programma's. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het leuker vond toen er geen bekende Nederlanders in zaten, maar goed.
Ik moet wel lachen dat telkens de persoon die iedereen verdenkt er uit gaat  ;D

En wat denk jij? Wie IS de mol?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

organised chaos

Ja ik kijk er ook naar! 't is een van mijn favoriete programma's. Ik denk nu dat Richard de mol is...vind hem wel verdacht.

Ik vond het inderdaad ook leuker toen er geen bekende Nederlanders bijzaten. Toen vond ik het een stuk spannender.

Ereinion

Ik vind op zich beiden net zo leuk. Ik snap alleen niet waarom de bekende nederlanders geld moeten winnen.
Ik verdenk Milouska heel erg, maar Richard en Frederique zijn ook verdacht.
Milouska kan erg goed expres als laatste de brug over zijn gegaan en toen de -1000 hebben omgedraaid. Dat is de enige mollenstreek die ik kan verzinnen die is gebeurd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik vind het altijd lastig en kan me niet herinneren dat ik het ooit al vroeg in het spel wist. Eigenlijk is het meestal zo dat degene waarvan ik denk dat het de mol is, er de aflevering voor de finale uitgaat...
Op het moment verdenk ik ook Richard het meeste en heb ik wat vraagtekens bij Milouska, maar ja misschien zit de mol wel gewoon in dat andere groepje  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Vorig jaar verdacht ik Yvonne Jaspers wel redelijk op tijd. Maar eerst dacht ik dat het er te dik oplag en dat zij de mol niet was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja dat is waar. Ik dacht hetzelfde en hoopte eigenlijk dat het Lottie Hellingman zou blijken te zijn want ik vond Yvonne niet zo goed als mol.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Oké Richard was dus niet de mol  :-\
Ik heb nu zo'n 4 verdachten, daar zou de juiste toch wel bij moeten zitten hè  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Dan heb je een grote kans dat je het goed hebt. Wie verdenk je dan?
Ik nog steeds Milouska, maar ook Peggy. Door mijn moeder ben ik gaan twijfelen aan Mary-Lou, omdat zij bij de brug hoogtevrees had en opeens helemaal niet bang was toen ze door de bomen moest zweven.  ??? Ach ja, en Frederique zou het ook nog steeds kunnen zijn. Dus ik heb er ook vier.  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat zijn ook precies de vier die ik verdenk! Mary-Lou is wel een heel goeie verdachte omdat ze eigenlijk bijna niet opvalt... Ik hoop dat ik na de volgende aflevering wat mensen kan afstrepen en het nu eindelijk eens goed raad.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

organised chaos

Goh, ik weet nu echt niet meer wie de mol is  ???

Ereinion

Citaat van: organised chaos op maart 29, 2006, 07:04:57 PM
Goh, ik weet nu echt niet meer wie de mol is  ???

Dat is nou zo leuk aan het programma, je weet het nooit echt zeker.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja vooral omdat de niet-mollen ook nog eens gaan lopen mollen om de anderen op een verkeerd spoor te brengen.  ::)
Het zou verboden moeten worden   ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nee, niet verbieden  :o
Dan moet ik afkicken!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.