Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voel je je als aseksueel minder man of vrouw?

Gestart door Zonnekind, februari 19, 2008, 02:46:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Tsja, ik heb ook mijn diploma werktuigbouwkunde... Toch wilt mijn vader de klusjes bij mij thuis graag zelf opknappen. Misschien dat het ergens wel een bedreiging is als vrouwen/ dochters ineens de mannen/vader klusjes gaan overnemen. Dan wordt je als man/ vader ineens nog minder nuttig... Maar goed, ik ben lief genoeg (lees lui) om mijn vader lekker alle klusjes te laten doen hoor... ;)

Ereinion

Ik doe dat samen met hem, ligt er ook wel aan wat. Electriciteit, daar waag ik me ook niet aan, hoewel ik het best zou kunnen. Draadjes doorverbonden is op zich niet zo heel moeilijk.

Jovi, bij sommige mannen hoef je weinig te doen, voor ze je komen helpen. Bij mij blijkt een rokje voldoende. Als ik dan met een zaag in de hand loop omdat ik een panlat door moet zagen, zeggen ze al voordat ik kan beginnen dat ik het fout doe en nemen ze het over.  ::)

Ik ben opgegroeid met twee broers en ik denk dat het daar door komt dat ik dit soort dingen zelf kan en wil doen. Moest me toch een beetje bewijzen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Het ging er even om, hoe je je vrouwelijkheid gebruikt om van mannen iets gedaan te krijgen, toch?
Gewoon onhandig doen, dan grijpen ze wel in. (niet altijd, hoor.)

En vroeger zeiden ze altijd, dat als je je rij-examen moest doen, dat dan een heel kort rokje en een diep décolleté je er wellicht door zou slepen. :D

pinky

Haha, tenzij je een vrouwelijke examinator hebt...oeps...

Maar goed, ik hoef het niet te gebruiken. Alleen vrouw zijn is al genoeg. en ja, klungelen werkt ook heel goed. Of wat ook goed werkt is gewoon zeggen, heej, jij bent een sterke stoere man toch? Zou jij dat en dat even voor me willen doen? Werkt ook 9 van de 10 keer.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op februari 23, 2008, 08:41:10 AM
Jovi, bij sommige mannen hoef je weinig te doen, voor ze je komen helpen. Bij mij blijkt een rokje voldoende. Als ik dan met een zaag in de hand loop omdat ik een panlat door moet zagen, zeggen ze al voordat ik kan beginnen dat ik het fout doe en nemen ze het over.  ::)

Ja, dat herken ik ook wel, maar daar hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dat zit zo ingeprogrammeerd bij de meeste mannen.  ;)

Doet me denken aan het feit dat ik (vooral vroeger) erg beledigd was als een man/jongen met alle macht de deur voor me open wilde doen, of mijn stoel wilde aanschuiven. Ik moet me dan altijd inhouden om niet te roepen: "ik ben dan wel een vrouw, maar dat betekent niet dat ik hulpeloos ben"  Maar goed, meestal zijn dat soort dingen goed bedoeld  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik vind het juist heerlijk als ze de deur openhouden, mijn stoel aanschuiven,... Ik ben dan ook het tegenovergestelde van feministische vrouwen. Ik heb helemaal niets tegen hen, dankzij hun acties heeft de vrouw veel rechten gekregen, dat besef ik wel. Maar ik voel me zo helemaal niet.

Als ik vroeger iets van Viper gedaan wou krijgen, voorbeeld als ik in de zetel zat en ik wou iets drinken. Dan vroeg ik: wil jij een cola voor mij halen? En voor hij iets kon antwoorden zei ik al: oooooh, dat is super lief van u! ;D Op die manier kon hij niet anders dan het te gaan halen :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien


Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op februari 24, 2008, 04:55:29 PM
Ik vind het juist heerlijk als ze de deur openhouden, mijn stoel aanschuiven,... Ik ben dan ook het tegenovergestelde van feministische vrouwen. Ik heb helemaal niets tegen hen, dankzij hun acties heeft de vrouw veel rechten gekregen, dat besef ik wel. Maar ik voel me zo helemaal niet.

Heb ik ook, hoor!
Een beetje een galante man is helemaal niet verkeerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Af en toe is wel leuk, maar altijd? Nee hoor. Ik ben geëmancipeerd genoeg. ;D

pinky

Haha, die van Zonnekind, die moet ik echt gaan onthouden! Die is goed! Wel een klein beetje gemeen ook. Maar ja, na een tijdje krijgen de mannen dat trucje natuurlijk ook door...

Zonnekind

Maar ik blijf dan ook echt zeggen dat hij super lief is en ik knuffel en kus hem dan ook omdat hij dat voor mij gedaan heeft. Das toch ook leuk voor hem he? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.