Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vragenlijst voor een boek.

Gestart door Ereinion, januari 21, 2008, 05:30:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik sla over, sorry.
(ben pas jarig geweest en heb al genoeg  :cake: op  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik wil ze ook wel voor je beantwoorden!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Mjammie, lekker taartje. Ik heb hem ingevuld en teruggestuurd. En nog naar een 20 anderen doorgestuurd! Hoop dat je veel reacties krijgt!

Jovi_Hobbes

Wauw! Wat goed Pinky. Zo krijgt Ereinion vast super veel reacties.

Citaat van: Ereinion op februari 29, 2008, 11:48:08 PM
Voor een knuffel dan?

Ik vind het geen probleem om zelf jouw vragen te beantwoorden. Maar ik kan niemand bedenken aan wie ik ze zou doorsturen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


petra1963

Ik kan ook nog niemand bedenken aan wie ik ze door kan sturen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Is geen probleem, als je de mail ontvangt en je wilt het niet invullen delete je hem gewoon. En als je hem wel wilt antwoorden, is dat helemaal goed. Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt om het door te sturen, dus dat hoeft ook zeker niet.

En je hoeft ook niet alle vragen te beantwoorden als je dat niet prettig vindt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

#54
Ik heb in de doorstuurmail zelf een tekstje gezet. Dat het voor een vriendin van mij was en of ze haar wilden helpen door wat vragen in te vullen. Heb er ook bij gezet dat ze wel seksueel getint zijn, maar niet over het persoonlijke sexleven gaan. Dus hoop dat dat wat helpt. Anders had ik hem ook niet door durven sturen. Heb het naar wat familie en vrienden gestuurd. Nog geen reactie gehad, dus blijkbaar was het niet zo vreemd ofzo...

Ereinion

Iedereen bedankt voor het antwoorden. Ik kreeg net nog wat via de mail en ik was al bezig met het uitwerken. Dus bij deze hoeft niemand meer te antwoorden. Mag natuurlijk wel, maar dan ga ik het waarschijnlijk niet meer gebruiken.
Iedereen die mee gewerkt heeft krijgt het interview van mij via de mail of een pm. Als er dan nog dingen veranderd moeten worden, hoor ik het graag.

En dan ga ik daarna bezig met een ander hoofdstuk.
Nogmaals bedankt allemaal!

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: voor iedereen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Oh, ik bedoelde eigenlijk de uitgebreidde vragenlijst aan het begin van dit topic.
Die andere is niet zo belangrijk, we hebben er erg weinig reacties op gehad, maar dat hadden we wel verwacht. Toch gaf het ons wel een beeld van hoe mensen tegen de verschillende orientaties aankijken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

We??? Ons??? Met wie doe je het dan? :-\

Ereinion

Met mijn tante.  :D
Zij schrijft de wetenschappelijke stukken, ik doe de interviews en samen moet dat hopelijk een heel interessant boek opleveren!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

O ja, nou je het zegt, schiet het me weer te binnen. Is ze zelf ook asexueel? :-\