Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vragenlijst voor een boek.

Gestart door Ereinion, januari 21, 2008, 05:30:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Ik ga het stuk ook nog goed doorlezen !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Gabrielle

hoe zit het eigenlijk met dit boek?

Ereinion

De opzet ligt bij verschillende uitgevers. De eerste afwijzingen zijn helaas al binnen, maar we gaan gewoon verder. Op zich is de tekst nog niet helemaal klaar, maar aangezien mijn tante en ik allebei heel erg druk zijn hebben we besloten het gedeelte dat af is alvast op te sturen. Het geeft namelijk een goed beeld van wat we van plan zijn. De interviews die ik hier heb gehouden zijn helemaal verwerkt, maar de interviews van de andere onderwerpen bijvoorbeeld nog niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Spanned! Gewoon maar volhouden denk ik.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, ik ben ook benieuwd. Hoop dat iemand er uiteindelijk wel in is geinteresseerd. Wat zegt jouw uitgever ervan? Of nog niet geprobeerd?

Ereinion

Nou, mijn uitgever richt zich specifiek op fantasy en science fiction.  ;)  En hoewel er vast mensen zijn die aseksualiteit als fantasie zullen beschouwen wil ik het toch liever niet onder die noemer naar buiten brengen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

 :schater: Hmm, misschien inderdaad niet zo'n goed idee. Haha!

Jovi_Hobbes

In het kader van de admins maken het forum schoon: dit topic is tot hier opgeschoond.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?