Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op zoek naar een relatie zonder sex, maar met Spannende Momenten?

Gestart door youp, februari 27, 2010, 08:37:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ciara

Ik zelf ben ook iet wat into bdsm. Een groot deel van "het spel"  om het zo maar te noemen berust op vertrouwen, jezelf volledig kunnen, en moeten laten gaan bij een ander. Voor mij zelf vind ik dat best lastig, wat misschien wel de reden is dat ik bij bdsm uitkwam, omdat daar vertrouwen een must is. Ik ben nu niet meer actief op de fora, voornamelijk omdat de mensen die je tegen komt eigenlijk allemaal  willen dat je een soort van seks slaaf wordt ( ze zijn niet allemaal zo, maar er zijn veel mannen vooral die het erg leuk vinden om een klein jong meisje te hebben om mee te doen wat ze willen, en ja dat bedoel ik letterlijk) De mensen die ik tegenkwam daar waren me te veel op seks en totale onderwerping gericht, terwijl ik het eerder zie als iets wat je samen doet, met elkaar en voor elkaar, en niet "omdat ik het zeg"

Als ik vaag ben trouwens, sorry, ben niet helemaal wakker :p anyhoo, ik kom er dus niet meer, omdat ik simpel weg het gevoel heb dat de anderen meer wilden dat ik kan en wil geven.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

De manier waarop het er op die sites aan toe ging kwam het vertrouwen bij mij er al geen eens, maar inderdaad :)

Om nog iets duidelijker te zijn, ik zou graag eens het gevoel hebben dat ik iemand volledig,  met mijn lichamelijk en geestelijk welzijn kan vertrouwen. Met die gedachtegang kwam ik bij bdsm terecht, en om boven geschreven reden dus inmiddels ook weer weg. Misschien nog steeds een beetje vaag, maar het zowieso lastig uitleggen waarom iets nou een bepaalde aantrekking heeft :)

Ereinion

Ik begrijp het wel. Het is ook heerlijk om iemand volledig te kunnen vertrouwen, op ieder gebied. En op welke manier je dat dan opzoekt, of uittest, maakt niet uit. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Er is niks vaag aan Ciara, ik vind je verhaal juist een waardevolle toevoeging.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Je bent daar waarschijnlijk toch dingen over jezelf te weet te gekomen!

Ciara

Dat sowieso :D  en ik moet zeggen, als ik een evil iemand moet spelen bij Larp kan de kennis die ik daar heb ogedaan heel nuttig zijn ;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

That too :D al is dat soms ook een soort van RP voor mij :D

Met pinksteren ga ik weer RP-en wel zin in ^_^

Mannetje

Rp-en, dat is rollenspellen? Is dat op internet, of in het echt?

Ciara

RP is role play idd, met pinksteren ga ik in het echt doen, maar ik doe het ook wel virtueel :)

Nekane

Ik moet zeggen dat op de 2 fora waar ik op zit het foute Dominanten gehalte zwaar meevalt. Op 1 van die is het niet toegestaan om een partner te zoeken, dus daar heb je eigenlijk geen last van.

Ienepien

Citaat van: Nekane op mei 26, 2010, 04:40:37 PM
Ik moet zeggen dat op de 2 fora waar ik op zit het foute Dominanten gehalte zwaar meevalt. Op 1 van die is het niet toegestaan om een partner te zoeken, dus daar heb je eigenlijk geen last van.

Met foute dominante gehalte, bedoel je dan, dat jij dominantie fout vindt, of zijn er goede en foute dominanties? ???

Nekane

Hmm vind het een beetje moeilijk uit te leggen.
Ik kreeg bijv. ooit een pb-tje van een volslagen vreemde met "heb je msn sletje?".

Ik kende ooit een leuk artikel erover >.< darn. Maar goed, deze types doen bijv. alsof ze alles over bdsm weten, en van het onwetende subje wel een "echte"  sub kunnen maken, met hun geweldige begeleiding natuurlijk.
Ze hebben ook wel vaak een handje van mensen vertellen wie wel en niet echte bdsmers zijn, en vinden vaak dat jij als onderdanige ze zou moeten dienen, gewoon omdat ze zo geweldig zijn.

Sorry het is een beetje lastig uit te leggen :p

Ienepien

Beetje neerbuigend dus? Jouw als een minderwaardige behandelen? Zoiets?
In het 'gewone' leven zijn dat ook arrogante types, die ergens iets zoeken om te compenseren............ :-\