Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op zoek naar een relatie zonder sex, maar met Spannende Momenten?

Gestart door youp, februari 27, 2010, 08:37:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ciara

Ze kunnen idd neergbuigend doen. Sommige doms, de foute zeg maar, vinden dat je als je jezelf sub of onderdanige noemt een dominant ook direct zo moet behandelen, of je elkaar nu kent of niet. Je moet ze aanspreken met Ja Meester etc, en tja, daarmee maak je op mij niet echt indruk zeg maar. Het als minderwaardig behandelen kan een deel zijn van de rollenverdeling, maar dat hoort pas nadat beide partijen er mee ingestemd hebben (vind ik dan). Foute doms zijn de lui die direct eisen dat je alles maar pikt, overal ja en amen op zegt, degenen die zeggen dat zij degenen zijn met de ervaring etc en dus zijn zij de beste. Dit zijn meestal juist de mensen waar de subs gillend bij weg rennen :p Er zullen vast onderdaningen zijn die zoiets wel willen, maar de meesten willen eerst als mens behandeld worden, en daarna pas als onderdanige (zo zie ik het tenminste)

Ereinion

Natuurlijk. Het is toch ook een kwestie van vertrouwen? Dat is er niet als je iemand voor de eerste keer ontmoet. En dat zal er dan ook nooit komen als ik van mezelf uitga.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik denk dat toch vooral respect voor elkaar juist in de sm-wereld bovenaan moet staan.
En ook in de 'gewone' wereld, natuurlijk. ;)