Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ingelogd met een nieuwe gebruikersnaam

Gestart door petlovertje, februari 27, 2010, 03:35:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petlovertje

dag lieve avennertjes,

ik ben terug ingelogd jammer was ik na een computerherstelling al mijn gegevens, bestanden, wachtwoorden etc kwijt.

als jullie me nog kennen onder de naam leentje, mijn emailadres heb ik ook niet meer, is ook veranderd... :-\ daarom kon ik mijn wachtwoord niet meer aanvragen dus here is petlovertje alias leentje!!!!

het is idd van half december geleden denk ik dat ik nog eens kon komen piepen, heb zonder laptop gezeten pffff

dus ik hoop dat ik er terug bij mag met mijn nieuwe naam :klap:

ik ga effe wat bij lezen want 2 maand offline brengt veeeeel lees achterstand me hehehe :o

Ienepien

Ja hoor, Leentje (sorry, Petlovertje ;D) natuurlijk mag je weer terugkomen.
Gráág zelfs. En bij het (opnieuw) welkom heten hoort natuurlijk een lekker stukje  :cake: :wave:

Jovi_Hobbes

Wat fijn dat je weer terug bent! Ik vroeg me al af waar je toch was gebleven. Welkom terug  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo83


petlovertje

heel de maand december in het sukkelstraatje gezeten met mijn duim-pols, 2 operaties achter de rug, daarna heel de maand januari zonder laptop gezeten, was op herstelling en gelukkig nog net in garantie, want het moederbord moest vervangen worden, maar nu ben ik er terug .....

jammer de meeting in december gemist maar ik had teveel pijn en zat toen in het gips, misschien de volgende  :)

zo vlug zijn jullie niet van me af hoor ;D

lekkere  :cake: dankje wel hoor!

Fricai


petlovertje

Citaat van: Drisos op februari 27, 2010, 07:38:56 PM
Ultra-ruige avatar!  ;D

ik vond hem ook de super cool,
k heb hier thuis ook 2 van die kleine tijgers lopen hoor

....

myra


pinky

Welkom terug!  :cake:

en goed nieuws, we zijn een nieuwe meeting aan het plannen voor in april!