Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

aanrakingen

Gestart door myra, oktober 24, 2005, 08:10:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Brrrrrrrrr, ik voel het al, en krijg spontaan kippevel. ::)

Ciara

Het goede soort of het slechte soort. Ik bedoelde het goede soort. Vooral op de rug, de ruggengraat en schouderbladen ^_^ *droomt weg*

Jip

Ik kan ook sterk verlangen naar aanrakingen en in mindere mate (maar ook wel) naar teder zoenen. Ik heb zowel relaties met vrouwen als mannen geprobeerd maar werd daarin alleen maar teleurgesteld. Ik heb ook wel dingen gedaan die ik eigenlijk niet echt fijn vond om te doen, maar meer uit een soort van gewoontegevoel van het zal er wel bijhoren.  ::) Dat wil ik nu dus niet meer. Ik neig nu op dit moment meer naar contact met vrouwen, zowel emotioneel als fysiek. Maar fysiek heeft bij mij echt ook wel een grens en of die grens ooit ruimer wordt, misschien maar misschien ook niet... ik wil niks forceren en samen met haar héél rustig kunnen genieten van een opbouwend contact waarin we uit verliefdheid elkaar wel aanraken.
Mijn 'probleem' ligt er denk ik een beetje aan dat ik seksuele handelingen met de genitaliën eigenlijk een compleet 'los' gebied van de liefde zie. Sterker nog, ik heb het idee dat het gevoel van liefde daardoor vermindert waardoor ik me juist heel koud, leeg en eenzaam voel, in plaats van brandend van verlangen (wat bij andere mensen schijnt te gebeuren) en juist die angst dat de ander me iets gaat vragen... houdt me tegen om er maar helemaal aan te gaan beginnen. Ik kan beter helemaal zónder aanrakingen, dan dat ik heel geforceerd en moeizaam iets met iemand doe of moet gaan uitleggen dat ik dat liever niet doe.  ::)

Ienepien

Liefde en seks 'loskoppelen' is hier een veelgehoorde kreet.
En is denk ik wel een van de kenmerken van aseksuelen. :-\

I-lady

Jeetje wat herkenbaar Jip! Ik heb ook het gevoel dat de liefde weggaat door de sex..ik voel me dan ook eenzamer,en vaak ook verdrietig.Stiekem hoop ik dan dat als het "weer geweest is" dat we daarna weer een moment van liefde kunnen hebben.Omdat die "sexdruk" eraf is  :(

Jeste

#95
Citaat van: Ciara op juni 10, 2009, 09:08:35 PM
Ik ben vrij klein, dus veel mensen hebben snel de neiging mij bij mijn bovenarmen ofzo omhoog te tillen. Dude, dat doet PIJN!!! Het enige wat zeg gebruiken om me omhoog te houden is wrijving en sppierkracht, maar het is wel mijn rug, of het zijjn mijn armen, die al de wrijving opvangen. Rot op ofzo?!?

Waar ik echt dol op ben is kiessen. Dat is fries, en er bestaat geen fatsoenlijk nederlands woord voor die de lading dekt. Het is zoiets als aaien/strelen, maar dan heel lichtjes met de nagels erbij. Daar krijg ik echt kippevel van ^_^

Om op zo'n groffe manier opgetild te worden is inderdaad niet prettig. Ik kende iemand die dat deed, dat is zeker pijnlijk. Of hard op de schouders kloppen. Iemand op het werk doet dat nogal vaak. Ik begrijp helemaal niet wat er zo leuk aan is om iemand op zo'n manier aan te raken. En op het werk vind ik dat aanrakingen helemaal niet thuishoren.
Knuffelen vind ik heerlijk, maar dan wel op de juiste manier en in de juiste situatie.
Leuk overgins dat je met dat woord "kiessen" kwam. Dat is heel erg lekker, mits het met de juiste persoon is.


topic tot hier opgeschoond- Myra