Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Elle

Gestart door Jovi_Hobbes, maart 30, 2006, 06:50:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ja vind ik ook, aseksueel zijn in de zomer, dat kan echt niet!! :rollol:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

In de herfst gaan de kleren weer aan en kan iedereen weer aseksueel zijn  ???

:schater:

Ereinion

Nou ja, als ze het maar plaatsen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 29, 2006, 12:50:52 PM
Ik heb zojuist bericht gehad. Het artikel is verplaatst naar het najaar omdat de redactie het onderwerp dan geschikter vindt dan in de zomer.
Nog even geduld hebben dus.

:schater: Ja met al die loslopende hormonen wil niemand het lezen in de zomer.  ::)

Jovi_Hobbes

Inderdaad, op zo'n moment kan niemand er zich ook maar iets bij voorstellen. Als iedereen dan weer terug in z'n winterdip zit dan voelen ze vast meer sympathie tegenover ons  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

of je loopt de mensen net mis, alle aseksuele elle-members worden van de zomer zó platgegooid met seks-artikelen(tussen aanhalingstekens) dat ze hun abbonnement opzeggen voordat ze ons artikel lezen!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

 :o dat moeten ze niet doen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Goed nieuws!!!
Het artikel komt in de belgische Elle van september! Ik heb de tekst net gelezen en ik was erg blij verrast. Het is een heel uitgebreid verhaal geworden, waarin verschillende kanten worden belicht. Ik vind het erg goed geschreven en ik hoop maar dat veel mensen het zullen lezen.

O ja, ik heb een "schuilnaam" gekregen, eens kijken of jullie na het lezen van het artikel kunnen raden wat mijn bijdrage was  ;D

Nog één maandje wachten dus, spannend hoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ja! Spannend! Wat krijgt degene die het eerst jouw bijdrage eruit haalt? En kom nu niet weer met die  :cake: aan!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

oeh! Ik ga aan mijn tante vragen of ze hem koopt voor me!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Tempesta

Gezocht: Belgische forummers met een scanner :D.

Sismo

Ik zou het kunnen fietsen, maar heb geen scanner...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Sismo, ben je geinspireerd door Chibi?

Wat goed dat het artikel toch nog zo snel geplaatst wordt!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

CiteerSismo, ben je geinspireerd door Chibi?

Hihi, ik hoef niet helemaal naar Leuven gelukkig, ik denk dat ik in drie kwartier de grens over ben! En 't kan altijd ook nog met de auto... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ja, gevonden! Ik heb toch wel een scanner thuis zeker... :D En het belangrijkste, ik heb een vriendje die er mee kan werken :klap:
Komt het dan in de Elle van augustus?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.