Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Elle

Gestart door Jovi_Hobbes, maart 30, 2006, 06:50:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op juli 29, 2006, 12:53:05 PM
Ja! Spannend! Wat krijgt degene die het eerst jouw bijdrage eruit haalt? En kom nu niet weer met die  :cake: aan!  ;)

Oké wat dacht je van een  :knuffel: ?
HEt is waarschijnlijk erg makkelijk te raden, dus een echt grote prijs zal ik er maar niet aan verbinden  ;)

Citaat van: Zonnekind op juli 30, 2006, 01:16:40 PM
Ja, gevonden! Ik heb toch wel een scanner thuis zeker... :D En het belangrijkste, ik heb een vriendje die er mee kan werken :klap:
Komt het dan in de Elle van augustus?

Nee in die van september (maar die komt natuurlijk eind augustus uit)
Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 29, 2006, 11:42:27 AM
Het artikel komt in de belgische Elle van september!
;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

 :-[ Vergeef het mij, ik ben nog niet goed wakker... :geezer:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Geeft niet hoor  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

#34
Citeer
Oké wat dacht je van een   ?

Jah, dat vind ik een veel betere prijs!  :klap:

Hé! Hij copieert de knuffel niet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat komt omdat het een prijs is die je nog niet hebt gewonnen  ;D

Overigens is er nog steeds een kans dat het artikel in het nummer van oktober komt. Een kwestie van de website in de gaten houden denk ik...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

ben heel benieuwd hiernaar!
wij wachten af.

myra

Ik heb de Elle van september eens bekeken, maar het staat er nog niet in. Het is ook wel een speciale mode-uitgave dit keer.

Heb je nog iets gehoord, Jovi?

Jovi_Hobbes

Nee, behalve dat het september of misschien oktober zou worden, nog niets. Ik denk dus dat het oktober wordt.
Nog een maandje spannend afwachten  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Het artikel staat toch in het nummer van september  :o  Ik kreeg hem vandaag door de bus. Een super dik nummer over mode, maar achterin staat het artikel (vanaf pagina 298) Het is 3 pagina's. Helaas heb ik geen scanner en kan ik het jullie dus niet hier laten zien  :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

lorelei

goh dan moet ik morgen op het station maar een Elle kopen. Het is een gewone Elle toch, geen Elle Girl? (ik haal die twee altijd door elkaar :P ) Bij mijn ouders staat wel een scanner, misschien dat ik die kan gebruiken maar ze weten nog niks van mijn aseksualiteit dus dat gaat misschien wat moeilijk worden.

Ereinion

Het is volgens mij de Belgische Elle, Lorelay.

Ben je tevreden over het artikel, Jovi?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zeker, er wordt ook iets gezegd over twee stelletjes die een aseksuele relatie hebben. Bij de een gaat dat goed en de andere zijn helaas uit elkaar gegaan. Ik zag alleen net dat de verwijzing naar ons forum niet helemaal klopt  :o Ook erg, daar heb ik dus gewoon twee keer overheen gelezen. Er staat aseksuality.org... Nou ja, gelukkig zijn we via google ook erg makkelijk te vinden.
Maar ik vind het vooral een goed artikel omdat je duidelijk kan zien dat de schrijfster zich erin heeft verdiept en daardoor dus ook zinnige dingen zegt.

Ik voreg me alleen wel af waarom ik eigenlijk anoniem wilde zijn. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die ik ken die dit artikel per ongeluk vindt in de Belgische Elle, ergens verstopt tussen allerlei modereportages  :D

Dus Lorelay, het is inderdaad de Belgische Elle, die kunnen we hier helaas niet kopen  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Oh das goed, ik zal hem kopen en het artikel inscannen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :klap: Ik ben erg nieuwsgierig.

asexuality.org is de link naar het engelstalige AVEN, waarschijnlijk vinden ze dan ook de weg naar ons forum. Je zou nog een mailtje kunnen sturen, misschien plaatsen ze dan in de volgende Elle een rectificatie  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.