Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Elle

Gestart door Jovi_Hobbes, maart 30, 2006, 06:50:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik heb hem al gekocht, nu nog lezen en inscannen... dat zal iets voor morgen zijn. Het is wel een duur boekje! Het heeft mij meer dan 4 euro gekost! Maar goed, een artikel van 3 bladzijden is het waard...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Dank je, Zonnekind ! Ik ben heel benieuwd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Eigenlijk wel gemeen dat ze het in zo'n super dure special hebben gezet. Maar goed van je dat je hem toch hebt gekocht Zonnekind!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

 :cake:  voor Zonnekind!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

lorelei

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 08, 2006, 09:01:15 AM

Dus Lorelay, het is inderdaad de Belgische Elle, die kunnen we hier helaas niet kopen  :(
ghe ghe, en ik maar denken dat de Belgische en de Nederlandse Elle hetzelfde zijn, net zoals de Belgische en Nederlandse fancy ofzo... domme ik :geezer:

En ook  :cake:  van mij voor Zonnekind!

Jovi_Hobbes

Het is heel glauw, ik had namelijk nog gevraagd of ze ervoor konden zorgen dat de Elle in Nederland ook een artikel zou plaatsen, maar ze hebben zelfs geen contact met elkaar...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Het is wel vreemd want op het boekje kleeft een stickertje waar op staat: Elle in België en in Nederland!

Ik ga Viper dit weekend vragen om het in te scannen want ik slaag er blijkbaar niet in :-[ Nog even wachten dus, sorry!

Ik ga nog wat cake smullen want die grote hoeveelheid kreeg ik niet in 1 keer op hoor! ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

We hebben geduld (niet dus  ;)  )

:cake:  voor Viper  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)