Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lente kriebels

Gestart door Tamar, maart 16, 2010, 10:32:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tamar

Hallo allemaal,


Ik ben nieuw op dit forum (anders zou ik hier niet posten, natuurlijk) en kom mijzelf daarom even voorstellen.

21 jaar, studente communicatiewetenschappen met aspiraties om op (sociale) psychologie over te stappen...
Genoeg technische info!

Ik ben af en toe een beetje een lastig figuur (wie niet). Aan de ene kant ben ik zeer privacy-gesteld en onafhankelijk. Aan de andere kant zoek ik eigenlijk iemand met wie ik gewoon kan stoeien, knuffelen, en lange reizen maken. In mijn perfecte relatie ben ik zo nu en dan (maar niet altijd) samen met hem, maar niet per se samen 'iets' aan het doen. Samen ergens zijn, de ene kijkt tv, de ander doet zijn ding, dat is voor mij prima. Op vakantie gaan is een vereiste, en vooral ver en onbekende terreinen hebben voorkeur! Ook is samen in slaap vallen een belangrijk iets wat ik erg mis. Ik slaap nu meestal in met mijn kat, maar die mist toch de diepere filosofische kanten van een menselijke partner. Ook zijn ze hariger dan meeste mannen... Uiteraard, zoals de meesten (allen?) hier, ben ik niet bijzonder enthousiast over sexuele aangelegenheden. Knuffelen is geweldig, maar laten we het dan daar bij houden en gelukkig in elkaars armen in slaap vallen of praten over de moeilijke vragen des levens...

Ik hou van: bergen, reizen, noorwegen, fantaseren, sociale psychologie (klinkt nerdy, maar ik kan ook af en toe behoorlijk nerdy zijn, weest gewaarschuwd) en over het algemeen hou ik ook van diepgaande filosofische of ethische gesprekken.

Ik ben allergisch voor: ruzie (in de vorm van schelden of geweld), of het zien van leed bij andere mensen (of het nu werkelijk of in een film is). Een watje, dus!

Ik ben op zoek naar: iemand die me meesleurt van hot naar her (heel de wereld, dus niet van de amsterdam naar zaandam, dat telt niet!), ook onafhankelijk is en dus niet altijd 'alles saampjes' hoeft te doen en die het aan kan om af en toe diepgaande gesprekken te voeren die verder gaan dan het Wilders-gehalte van intelligentie (niet een zeer hoge eis, naar mijn mening...)

Nou goed, genoeg over mijn sinterklaaslijstje!
Ik hoop dat ik een hoop leuke mensen ga ontmoeten hier en als ik zo over het forum surf, denk ik dat dat wel gaat lukken!
Vooral reageren als je jezelf aangesproken voelt of iemand kent die zich wel aangesproken zou voelen! Uiteraard ook gewoon als je wilt kletsen ofzo, ik ben altijd op zoek naar nieuwe kennissen en vrienden!

Groetjes en een afstandelijke knuffel,

Tamar
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Hoi Tamar! Welkom hier!  :cake:

Gezellig iemand erbij is nooit verkeerd! En wat diepgaandere gesprekken zeer zeker niet. Ik ga je helpen duimen dat je veel leuke reacties krijgt!

Ienepien

Hoihoi, welkom.  :cake:


Drisos, zie ik hier kansen voor jou? ;)

Tamar

Wow, geweldig, twee commentaren op dezelfde avond!
Dat is nog eens wat anders dan de meeste ingeslapen fora waar ik ooit op heb gepost!
bedankt, nu heb ik weer hoop in de wereld en mensheid!

nosce orbis, nosce te ipsum

Ienepien

Tamar, wil je even uitleggen (aan een dom omaatje ;D) wat je onder je berichtjes hebt staan? :-\

pinky

Poh, gelukkig! Hebben wij nog een goede daad gedaan vanavond Ienepien! Hihi! En Tamar, blijf maar lekker posten! Gezellig!

Tamar

Citaat van: Pinkeltje op maart 17, 2010, 12:12:52 AM
Poh, gelukkig! Hebben wij nog een goede daad gedaan vanavond Ienepien! Hihi! En Tamar, blijf maar lekker posten! Gezellig!

Natuurlijk!

nosce orbis, nosce te ipsum = ken de wereld, ken uzelf
Hoewel ik nooit echt Latijns heb gehad, dus misschien is het wel verkeerd gespeld! Het klinkt in ieder geval wel erg diepgaand, vond ik zelf!  ;D
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Haha, nou, het staat wel intelligent.

Ienepien

Ja, behoorlijk diep voor midden in de nacht. ::)

Tamar

Ja, natuurlijk kan je het ook gewoon in het Nederlands schrijven, maar Latijns heeft zo'n 'oude wijsheid' aura, dat is niet te ontkennen!
Als ik alles in het Latijns zou zeggen, dan denk ik dat ik al een wereldberoemde goeroe was geweest... Helaas geen Latijnse les voor mij :78:
nosce orbis, nosce te ipsum

Fricai


Ereinion

Welkom Tamar!  :cake: ?

Altijd fijn, een enthousiast nieuw lid. Hopelijk vind je die droomman. Helaas heeft mijn vriend geen tweelingbroer, want die zou aardig in het profiel passen. (Hoewel hij wel seksueel is, dat dan weer wel)  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Tamar  :cake:
Bedankt voor je mooie voorstelrondje. Doe hier vooral gezellig mee en dan leer je vanzelf mensen kennen. Ik vind je karakter en wensen best herkenbaar. Hopelijk zien we je hier vaak terug  :wave:

@Ereinion: gelukkig kunnen we tegenwoordig klonen. Denk je dat je vriend zich ter beschikking wil stellen voor de wetenschap?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Even vragen: Ja hij stemt er mee in. Weet je zeker dat je een baby-bjorn wil?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha... hmm... ik denk dat er toch wel ergens ook een leeftijdseis zit!