Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lente kriebels

Gestart door Tamar, maart 16, 2010, 10:32:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

 :klap: Tamar is al helemaal ingeburgerd, ze is net zo goed in afdwalen als wij allemaal zijn.  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Welkom Tamar.

Zeg, je hebt tegenwoordig toch Photoshop, waarmee je wat dingetjes gewoon kan bijpoetsen!

Tamar

Ja, photoshop, inderdaad! Dus ze hoeven niet eens perfect te zijn, gewoon even digitaal aanpassen, uitprinten, plakbandstripje en op t voorhoofd plakken, zo opgeknapt!
nosce orbis, nosce te ipsum

jojo83

Na alle andere verhalen nog even een welkoms :cake: namens mij.
Je profiel is voor mij super herkenbaar.
Aan alle berichtjes te zien voel je je hier al helemaal thuis.  :klap:

Tamar

komt door alle welkomst :cake: denk ik  :D
nosce orbis, nosce te ipsum

Jan

Welkom Tamar.

(Zo af en toe meldt ik mij weer eens omdat mij dingen opvallen waar ik een idee over heb)

Tamar en, in een ander topic, Appelsientje stellen de dingen nogal verstandelijk voor.
Liefde is iets wat iemand overkomt en dan gaat het meeste verstand op nul.
Ik snap wel dat iemand verstandelijke drempels ziet omdat hét, of dé klik nog niet is voorgevallen.
Vaak wordt dat afgemeten aan leeftijdsgenoten, maar waarom zou je jezelf daar aan afmeten?
Je bent wie je bent en je hoeft de hele wereld niet te volgen.

Volg gewoon jezelf, daar heb je recht op en dan zie je wel wat er op je pad komt.

Ik ken iemand die alle mannen van de wereld had afgezworen en daar nu toch grotendeels op terug is gekomen omdat haar toch iets is overkomen wat onmogelijk leek en nu positief is.


Appelsien

Citaat van: Jan op maart 21, 2010, 12:02:33 AM

Tamar en, in een ander topic, Appelsientje stellen de dingen nogal verstandelijk voor.
Liefde is iets wat iemand overkomt en dan gaat het meeste verstand op nul.
Ik snap wel dat iemand verstandelijke drempels ziet omdat hét, of dé klik nog niet is voorgevallen.
Vaak wordt dat afgemeten aan leeftijdsgenoten, maar waarom zou je jezelf daar aan afmeten?

=> Ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoeld..


Je bent wie je bent en je hoeft de hele wereld niet te volgen.
Volg gewoon jezelf, daar heb je recht op en dan zie je wel wat er op je pad komt.

=>Dat probeer ik ook te doen. Ik hoef echt geen relatie omdat al mijn vrienden er één hebben. :)

Ik ken iemand die alle mannen van de wereld had afgezworen en daar nu toch grotendeels op terug is gekomen omdat haar toch iets is overkomen wat onmogelijk leek en nu positief is.

=> Ok, ik weet dat er in de loop van de tijd veel kan veranderen. Ik zeg dan ook niet dat ik nooit verliefd zal worden en dat ik mijn hele leven alleen zal blijven.
Alleen voelt dit op dit moment voor mij zo aan. Ik heb helemaal geen behoefte aan een (seksuele) partner.
Maar als je alle mannen van de wereld hebt afgezworen, gebeurt dit volgens mij toch meestal na een aantal slechte ervaringen met mannen? Dan is het redelijk logisch dat ze er even niets meer van moeten weten.
Ik ken veel vriendinnen die zeggen "Ik moet er geen meer hebben, ik denk dat ik beter lesbisch word." en na enkele maanden toch weer dé ware hebben gevonden..
Slechte ervaringen met mannen heb ik niet gehad, het meer dan vriendschappelijke interesseert mij gewoon echt niet...



petra1963

Citaat van: Tamar op maart 16, 2010, 10:32:15 PM
Hallo allemaal,


Ik ben nieuw op dit forum (anders zou ik hier niet posten, natuurlijk) en kom mijzelf daarom even voorstellen.

21 jaar, studente communicatiewetenschappen met aspiraties om op (sociale) psychologie over te stappen...
Genoeg technische info!

Ik ben af en toe een beetje een lastig figuur (wie niet). Aan de ene kant ben ik zeer privacy-gesteld en onafhankelijk. Aan de andere kant zoek ik eigenlijk iemand met wie ik gewoon kan stoeien, knuffelen, en lange reizen maken. In mijn perfecte relatie ben ik zo nu en dan (maar niet altijd) samen met hem, maar niet per se samen 'iets' aan het doen. Samen ergens zijn, de ene kijkt tv, de ander doet zijn ding, dat is voor mij prima. Op vakantie gaan is een vereiste, en vooral ver en onbekende terreinen hebben voorkeur! Ook is samen in slaap vallen een belangrijk iets wat ik erg mis. Ik slaap nu meestal in met mijn kat, maar die mist toch de diepere filosofische kanten van een menselijke partner. Ook zijn ze hariger dan meeste mannen... Uiteraard, zoals de meesten (allen?) hier, ben ik niet bijzonder enthousiast over sexuele aangelegenheden. Knuffelen is geweldig, maar laten we het dan daar bij houden en gelukkig in elkaars armen in slaap vallen of praten over de moeilijke vragen des levens...

Ik hou van: bergen, reizen, noorwegen, fantaseren, sociale psychologie (klinkt nerdy, maar ik kan ook af en toe behoorlijk nerdy zijn, weest gewaarschuwd) en over het algemeen hou ik ook van diepgaande filosofische of ethische gesprekken.

Ik ben allergisch voor: ruzie (in de vorm van schelden of geweld), of het zien van leed bij andere mensen (of het nu werkelijk of in een film is). Een watje, dus!

Ik ben op zoek naar: iemand die me meesleurt van hot naar her (heel de wereld, dus niet van de amsterdam naar zaandam, dat telt niet!), ook onafhankelijk is en dus niet altijd 'alles saampjes' hoeft te doen en die het aan kan om af en toe diepgaande gesprekken te voeren die verder gaan dan het Wilders-gehalte van intelligentie (niet een zeer hoge eis, naar mijn mening...)

Nou goed, genoeg over mijn sinterklaaslijstje!
Ik hoop dat ik een hoop leuke mensen ga ontmoeten hier en als ik zo over het forum surf, denk ik dat dat wel gaat lukken!
Vooral reageren als je jezelf aangesproken voelt of iemand kent die zich wel aangesproken zou voelen! Uiteraard ook gewoon als je wilt kletsen ofzo, ik ben altijd op zoek naar nieuwe kennissen en vrienden!

Groetjes en een afstandelijke knuffel,

Tamar

Welkom Tamar !  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jan

Iik wil wel reageren, maar om de tekst met die lettergrootte te kunnen lezen heb ik een microscoop nodig.
En die heb ik niet..


Tamar

Is het zo klein getypt? Ik heb gewoon in standaard tekst geschreven, zoals het default aan stond... dan maakt mijn computer er zeker automatisch een microscopisch klein lettertype van! Toch bedankt voor de reactie ^_^
nosce orbis, nosce te ipsum

Fricai

Citaat van: Jan op maart 30, 2010, 01:28:36 AMIik wil wel reageren, maar om de tekst met die lettergrootte te kunnen lezen heb ik een microscoop nodig. En die heb ik niet..

Als je op quote klikt of de tekst selecteert en in een ander programma plakt kun je het uiteraard zo groot maken als je wil.

Ienepien

Citaat van: Jan op maart 30, 2010, 01:28:36 AM
Iik wil wel reageren, maar om de tekst met die lettergrootte te kunnen lezen heb ik een microscoop nodig.
En die heb ik niet..



Met een gewoon leesbrilletje gaat het ook wel lukken, hoor. ;D
Mannen zijn nu eenmaal ijdel, en willen niet toegeven, dat ze hulpmiddelen nodig hebben. ;)

Tamar

Precies, ik heb al m'n hele leven (ok... vanaf mijn 12e) een bril (geen leesbril...) en dat is hartstikke cool! Er zijn hele volksstammen die designer-brillen met vensterglazen (geen dioptrie/afwijking) kopen om er slim uit te kunnen zien en bril-mensen zijn dat gewoon van nature, haha.
Nu, omdat leesbrillen met de jaren komen, en wijsheid ook, is er misschien wel een direct verband...? ::)
nosce orbis, nosce te ipsum

Memyselfandi

Citaat van: Tamar op maart 30, 2010, 03:23:14 PM
Nu, omdat leesbrillen met de jaren komen, en wijsheid ook, is er misschien wel een direct verband...? ::)

Elke hond is een dier, daarom is elk dier een hond ;)?

Hoe dan ook, welkom  :cake:

Mannetje

Inderdaad, want een koe eet gras.

CTRL ingedrukt houden + aan je muiswieltje draaien!