Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lente kriebels

Gestart door Tamar, maart 16, 2010, 10:32:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Wow! Mannetje, hoe weet je dat. Het werkt. :P

Tamar

MemyselfandI (leuke naam, ik las eerst me and andy...) je ondertiteling is geniaal! Het lijkt me een quote van iemand, weet je van wie?

Het CTRL-scroll-gebeuren doet niets bij mij... :78:
nosce orbis, nosce te ipsum

petra1963

Bij mij werkt het ook ! Bedankt voor de tip !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Memyselfandi

Citaat van: Tamar op maart 30, 2010, 08:19:02 PM
MemyselfandI (leuke naam, ik las eerst me and andy...) je ondertiteling is geniaal! Het lijkt me een quote van iemand, weet je van wie?

Het CTRL-scroll-gebeuren doet niets bij mij... :78:

Haha, ja das een quote van Einstein ;). Die meneer heeft geniale uitspraken (en dingen natuurlijk) gedaan  :schater:.

En als CTRL+scrollen niet werk, kan je ook even klikken op "Pagina" => "In- en uitzoomen". Aangenomen dat je met Internet Explorer werkt. Ctrl en "+" en "-" werkt ook  ;).

Tamar

aha, het werkt, ondanks dat ik geen internet explorer maar google-achtige google Chrome heb... interessante gadget voor m'n opa, die sinds recentelijk het internet heeft ontdekt!
nosce orbis, nosce te ipsum

Memyselfandi

Citaat van: Tamar op maart 30, 2010, 11:22:41 PM
aha, het werkt, ondanks dat ik geen internet explorer maar google-achtige google Chrome heb... interessante gadget voor m'n opa, die sinds recentelijk het internet heeft ontdekt!

Oh-oh, hoop dat je een goede virus scanner hebt geïnstalleerd  >:D. Opa's en Oma's + computer = kapotte computer (vaak in ieder geval ;))

Chrome is inderdaad mooi, gebruik het zelf ook al een hele tijd.

Ienepien

Citaat van: Memyselfandi op maart 31, 2010, 07:39:29 PM
Opa's en Oma's + computer = kapotte computer (vaak in ieder geval ;))


Hoho! Ik voel me aangesproken. ::)

Tamar

Ik vindt het enorm cool van m'n opa om zo met de tijd mee te gaan, inderdaad, maar het levert een hoop 'ontspoorde' computers op. En emails die haast onleesbaar zijn omdat bij iedere letter de vier omringende letters Ook zijn ingedrukt... haha

Maar het lijkt me juist als oudere gepensioneerde geweldig om op het Net te kunnen, zo kom je nog eens ergens (zoals hier, op Aven) zonder dat je moeilijk de deur uit hoeft! Dus iedereen die het op latere leeftijd probeert te leren is wat mij betreft geniaal!
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Die opa's en oma's zijn juist geweldig, aldus mijn broertje. Die mag elke keer komen opdraven om de boel weer te repareren. Uiteraard tegen een leuk zakcentje... en aangezien opa en oma dat geld zelf niet meer nodig hebben, begint het meer op een bijbaan te lijken! Stiekem denken we allemaal dat mijn broertje gewoon wat virusjes via de mail doorsluist richting de ouwetjes! Maar ja, bewijs dat maar eens! ;)

Tamar

He wat een slim idee!
Maar goed, ik word in natura betaald, met koffie en lekkere koekjes, en traditionele avondetens (stukkie taai vlees, kapotgekookte aardappels en tot snot gekookte groente ^_^ )
De koekjes doen het 'm!
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

En het scheelt weer boodschappen! ;)

Memyselfandi

Citaat van: Pinkeltje op maart 31, 2010, 08:56:19 PM
Die opa's en oma's zijn juist geweldig, aldus mijn broertje. Die mag elke keer komen opdraven om de boel weer te repareren. Uiteraard tegen een leuk zakcentje... en aangezien opa en oma dat geld zelf niet meer nodig hebben, begint het meer op een bijbaan te lijken! Stiekem denken we allemaal dat mijn broertje gewoon wat virusjes via de mail doorsluist richting de ouwetjes! Maar ja, bewijs dat maar eens! ;)

Ah, dat klinkt me een beetje te bekend in de oren.

Ben je al de hele dag bezig met computers (ICT Student) wordt je in je vrije tijd nog even gevraagd om 'gezellig even een computer te maken'.
Vervolgens ben je vier uur bezig met een computer uit te spitten, omdat er 'weer zo'n leuk mailtje is binnengekomen'.  :banghead:

pinky

aah! Ben jij niet mijn broertje?

Tamar

Oh jee, familie problemen!
zou zoiets erfelijk zijn?
nosce orbis, nosce te ipsum

Ienepien