Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dat ik hier ben....

Gestart door Alice, maart 17, 2010, 10:37:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alice

Hallo,

Ik ben Alice en had nooit gedacht op dit forum te komen. Het voelt voor mij als een soort persoonlijk falen, "anders" zijn dan anderen, laatste redmiddel. Hier wil ik trouwens niemand mee voor het hoofd stoten.
Ik zal elders in dit forum mijn verhaal en vragen op het world wide web slingeren.

Here we go, wish me luck

Fricai

Anders zijn is doodnormaal. :)

Welkom! :cake:

Ienepien

Welkom Alice, leuk dat je ons team komt versterken. :D  :cake:

pinky

Welkom  :cake:

Daarbij, ken jij normale mensen dan? (niet sarcastisch bedoeld, maar eerlijk gezegd ken ik die namelijk niet. Iedereen heeft wel iets dat niet normaal is)

Alice

Jeetje, drie reacties binnen 10 minuten. Blijkbaar ben ik toch normaler dan gedacht   ;D Tja, en inderdaad, hoe normaal is normaal?

Ik hoop iets aan jullie en dit forum te hebben. Dank jullie wel.

Ereinion

Welkom Alice.  :cake: ?

Je moet gewoon lekker jezelf zijn. Hopelijk kunnen wij daar een beetje bij helpen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Alice  :cake:
Kijk hier vooral rustig rond en dan zul je zien dat je lang niet zo abnormaal bent als je nu denkt. Schroom niet om vragen te stellen en doe gerust mee met alle discussies.

Enneh: good luck!  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tamar

He Alice!


Ik ben bijna net zo nieuw als jij, net even een dagje eerder aangekomen!
Ik was ook super verrast door de enorme reactiesnelheid van al die welkomst-berichtjes! Dus ook namens een andere nieuweling, welkom! :handschudden:
nosce orbis, nosce te ipsum