Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Relatie staat op knappen -> relatie is under contruction

Gestart door Alice, maart 17, 2010, 10:55:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik hoop dat het voor een 'oplossing' kan zorgen.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dapper  :klap:  Ik hoop dat het je gaat helpen. Succes ermee en kom gerust terug als je je hart weer wilt luchten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

En uiteraard willen we graag weten of het 'geholpen' heeft.
Succes. :klap:

Alice

#18
Nou, de volgende stap is gezet. Ik ben bij een seksuoloog geweest. Uit niets blijkt dat ik ergens op mijn levenspad iets heb opgelopen waardoor ik me zo voel (of liever gezegd, niets voel)
We hebben het gehad over de peilers van een relatie. Zoals ik eerder heb gezegd, heb ik een geweldige man die mij niet onder druk zet. We kunnen er zelfs grapjes over maken. vanochtend riep hij blij dat hij hoopte dat hij me vanavond, na het eerste gesprek bij de seksuoloog, in lingerie in bed zou vinden  :klap: Alle peilers in onze relatie zijn goed, op een na, deze vertoont wat rottingsverschijnselen. Maar hierdoor zal de relatie niet instorten, is mij verteld. Ik zal dan ook gauw de titel van dit topic aanpassen....
Er zijn verder geen aanknopingspunten om mee te werken, dus wordt er binnenkort toch een uitgebreid hormoononderzoek gedaan. Ik hoop (en vermoed heel sterk) dat hier de oorzaak van het probleem ligt.
Ik hoop dat mijn man en ik iets dichter bij elkaar kunnen komen. We verwachten allebei niet dat we in het vervolg 3x per week seks hebben en het landelijk gemiddelde zullen opschroeven, maar iets vaker dan 2-4 x per jaar zou toch leuk zijn, vooral voor hem. En misschien ook voor mij, als mijn hormonen worden opgestookt, al kan ik me daar nu nog niet echt een voorstelling van maken.
Het onderzoek zal binnen een paar weken plaats vinden. Ik houd jullie op de hoogte!

Ereinion

Ja, dat zou fijn zijn.

Het bezoekje aan de seksuoloog heeft dus wel wat verhelderd. Mooi!


Als het aanpassen van de titel niet wil, dan moet je het maar even zeggen. Dan doe ik het voor je. Vermeld dan wel even wat de nieuwe titel moet zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Bedankt dat je ons op de hoogte houdt Alice. Ik ben benieuwd wat het onderzoek zal opleveren.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, succes alvast. Ik hoop voor jullie dat het zoiets 'simpels' is. Dat zou toch wat opluchten, lijkt me!

Ienepien

Citaat van: Alice op september 07, 2010, 10:48:01 AM
Nou, de volgende stap is gezet. Ik ben bij een seksuoloog geweest. Uit niets blijkt dat ik ergens op mijn levenspad iets heb opgelopen waardoor ik me zo voel (of liever gezegd, niets voel)

Bedoel je niks voelen, lichamelijk dus? Gebeurt er gewoon niks 'van onderen' ????

Alice


[/quote]

Bedoel je niks voelen, lichamelijk dus? Gebeurt er gewoon niks 'van onderen' ????
[/quote]

Lichamelijk voel ik wel wat, als ik eenmaal aan de gang ben zijn er weinig problemen, maar qua zin hebben voel ik niets. Ik lijkt wel ijskoud en dood van binnen.

Ienepien

Emotioneel ongevoelig dus. Misschien kan je dat ergens opkrikken?

Alice

Emotioneel ongevoelig ben ik ook niet helemaal. Ik kan wel heel veel van iemand houden, maar daar hoeft voor mij geen seks bij te komen kijken. Het gevoel van seks willen hebben ken ik niet zo goed.
Ik wacht mijn hormoononderzoek geduldig af, ik ben erg benieuwd of dat de oorzaak is.

Ereinion

Citaat van: Ienepien op september 08, 2010, 06:39:28 PM
Emotioneel ongevoelig dus. Misschien kan je dat ergens opkrikken?

Of gewoon aseksueel...  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Tsja... hormonen kunnen zo veel verschil uitmaken! Ik hoop echt voor je dat dat het is!