Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een groeiend aantal leden op het internationale AVEN

Gestart door myra, april 01, 2006, 10:40:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik weet niet of er hier nog mensen het gezien hebben, maar het internationale AVEN telt nu bijna 7000 leden. Er is op een bepaalde Amerikaanse zender recent een programma over aseksualiteit uitgezonden en dat heeft het aantal leden drastisch doen toenemen.  De media heeft blijkbaar toch wel wat macht op het gebied van bewustwording!

voor de nieuwe mensen : het grote engelstalige forum van AVEN vind je op www.asexuality.org/discussion.


Jovi_Hobbes

Dat is zeer goed nieuws.
Ik moet zeggen dat wij deze maand ook niet te klagen hebben met 6 nieuwe leden erbij. We zijn al bijna aan de 40. Zouden we dan toch voor oktober nog de 50 gaan halen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

het lijkt wel realistisch dat we dat kunnen bereiken. We hebben nog een half jaar de tijd.  ;D. Ondertussen blijf ik af en toe de link naar ons forum posten. I'm on a mission  :P

Jovi_Hobbes

You go girl!

En we hebben ook drie artikelen soort van in de maak en een tv-programma, dat moet toch ook kunnen helpen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :klap: Myra.
Ik denk ook dat we in oktober zeker 50 leden moeten hebben.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Go Myra!
Soon, no one can deny us anymore.... Muahahahaha!!! >:D

Tempesta

Leuk hoor, ik kijk een paar dagen niet en er zijn weer drie nieuwe leden! Zal ik eens vaker niet kijken  ;D.

Ereinion

Citaat van: Tempesta op april 02, 2006, 07:36:47 AM
Leuk hoor, ik kijk een paar dagen niet en er zijn weer drie nieuwe leden! Zal ik eens vaker niet kijken  ;D.

Als dat zo werkt lijkt me dat een goed plan. Maar..... dat betekent dan wel dat we jou nog vaker moeten missen :o :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Je moet dan wel een beetje de juiste mix zoeken hoor Tempesta, want als we je heel lang moeten missen is dat helemaal niet leuk  :'(
Zeg Ereinion, ik ben jaloers op je, je bent een samoerai!  :o  Dat wil ik ook  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 02, 2006, 11:20:54 AM
Zeg Ereinion, ik ben jaloers op je, je bent een samoerai!  :o  Dat wil ik ook  :D

Mis ik iets?  ???
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Oh, ik zie het al. Dat is wel cool.
Wees gerust Jovi, iedereen kan het worden.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Als ik van nu af aan al mijn posts opdeel in één woord per post, dan ben ik heel snel ook een samoerai, maar dan wil waarschijnlijk niemand mijn posts meer lezen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Gewoon een kwestie van op iedere post die je leest reageren, ook al heb je niks nuttigs te melden. Wat ik nu doe? ;D