Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een groeiend aantal leden op het internationale AVEN

Gestart door myra, april 01, 2006, 10:40:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik heb het nog net iets langer volgehouden maar heb het op een gegeven moment toch ook moeten opgeven. Ik dacht daarstraks: als ik nu eens alle woorden uit het verhaal echt achter elkaar opschrijf, misschien kan ik het dan beter lezen en begrijp ik het dan, maar daar was ik nu net te lui voor 8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Volgens mij zit er dan nog steeds geen logica in.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

er was nogal veel onduidelijkheid over het ogenblik waarop de kikkers uit de bek van Plechtige Kikker waren... eerst waren ze eruit, dan zaten ze er weer in, in een tandgaatje van een tandeloze kikker :)

Nu ja, t was leuk om te schrijven vond ik  ;D

littlefanny

volgens mij was ik degene die aan de onduidelijkheidszaaiing heeft meegeholpen :D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik vond het ook leuk om te doen hoor. Het deed me een beetje denken aan de verhaaltjes die ik vroeger met vriendjes en vriendinnetjes schreef, dat je steeds de zin afdekte en dan de volgende moest schrijven. Daar was ik ook gek op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Of dat spelletje waarbij iedereen een deel van een lichaam (mens of dier) moest tekenen zonder te zien wat de ander had gedaan. De een tekende een hoofd, de ander de romp en de laatste de benen. Daar kwamen ook de vreemdste creaties uit.
Ik heb ook nog wel een tijdje verhalen geschreven met een vriendin waarbij de een begon met een aantal alinea's en de nadere daarmee verder ging. Het werd dan wel een serieus verhaal, maar het was de lol om je eigen stukje zo te laten eindigen dat de ander heel hard moest nadenken hoe het verhaal goed verder te laten gaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

JAAA! Die tekeningetjes zijn ook gaaf.

Laatst moesten we op het familieweekend ook een verhaaltje schrijven met z'n drieen. Toen hebben we ook de blaadjes-vouw methode gebruikt. Het was een erg grappig verhaal geworden. Later werden de verhalen van alle groepen aan elkaar geplakt en toen bleek het geheel nog best logisch. Best knap eigenlijk  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Dit is echt heel grappig, ik doe die dingen echt nog, nou maandelijks op school, het is ideaal om verveling tegen te gaan, voornamelijk tijdens grieks, want dan heb je ook leuke onderwerpen. We hadden vaak verhaaltjes dat mensen dood gingen en plat werden, maar dan wilde de volgende persoon dat niet, en die liet ze dan weer bol worden en zo ging dat maar door! Niet zo heel lang geleden hebben we in een vrij uur een hele grote bordtekening gemaakt over een onderwerp wat we met geschiedenis hadden besproken, de lange mars van mao, dat was echt geweldig!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.