Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey

Gestart door Aere, april 04, 2010, 02:29:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Mannetje op mei 08, 2010, 01:07:52 PM

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 07, 2010, 07:59:46 PM
Ik ben er de afgelopen 10 jaar bijna volledig passief in geweest en ben dus ook niemand tegengekomen. Logisch, want 'de ware' komt echt niet bij je aanbellen natuurlijk.
Ja, dat is heel herkenbaar. Op dat moment stoot je mensen als het ware af. En als er dan wel iemand durfde door dat schildje heen proberen te komen, jaag je die natuurlijk snel even weg  :-\

Inderdaad. Grappig genoeg ben ik eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere mensen, behalve als ze iets te vriendelijk terug beginnen te doen  :D

@Pinky, je onder de mensen begeven is natuurlijk niet direct zoeken, maar het is wel een manier van je openstellen en dat is wel het minste dat je moet doen om iemand te kunnen vinden. De liefde vindt jou nooit helemaal vanzelf, je moet daar zelf toch echt wat randvoorwaarden voor scheppen. Dat is alles wat ik bedoelde.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Wij snappen elkaar!  :handschudden:

Tsja... relaties... waarom worden we eigenlijk niet gewoon vanaf onze geboorte zo aan onze ware gekoppelt en leven we een lang en gelukkig leven? Of zou dat dan weer te gemakkelijk zijn?

jojo83

Direct de ware hebben lijkt mij veel te makkelijk en ook niet goed. Juist net van relaties die niet werken wordt je toch wel weer veel sterker en je leert er veel van.

pinky

Ja, dat is ook weer waar!

Mannetje

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 08, 2010, 02:04:07 PM
Citaat van: Mannetje op mei 08, 2010, 01:07:52 PM

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 07, 2010, 07:59:46 PM
Ik ben er de afgelopen 10 jaar bijna volledig passief in geweest en ben dus ook niemand tegengekomen. Logisch, want 'de ware' komt echt niet bij je aanbellen natuurlijk.
Ja, dat is heel herkenbaar. Op dat moment stoot je mensen als het ware af. En als er dan wel iemand durfde door dat schildje heen proberen te komen, jaag je die natuurlijk snel even weg  :-\

Inderdaad. Grappig genoeg ben ik eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere mensen, behalve als ze iets te vriendelijk terug beginnen te doen  :D
Mocht je je gaan openstellen ga je pas begrijpen wat ik bedoel!

Jovi_Hobbes

Ik begrijp je al wel hoor. Ik heb me er een tijd lang wel voor opengesteld, maar daarna van schrik de deur heel hard dichtgegooid. Totdat ik aseksualiteit 'ondekte'. Vanaf dat moment heb ik eerst bewust de tijd genomen om mezelf beter te leren kennen en uit te vinden wat ik nu wel en niet wil. Dat is aardig gelukt, maar omdat ik vervolgens met mijn studie begon heb ik dat nog een aantal jaar als goed excuus kunnen gebruiken om me van iedereen af te sluiten: geen tijd voor afleiding... Ben benieuwd wat voor excuus ik nu nog uit de grote hoef kan toveren   ;)

Ik realiseer me opeens dat we een voorsteltopic aan het verstoren zijn. Ik ga even kijken of ik deze discussie kan afsplitsen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Mmm, eigenlijk zijn we niet echt afgedwaald...

Nou Aere, zoals je ziet ben je super welkom hier, je hebt direct al een mooie discussie op gang weten te brengen  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?