Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-seksualiteit in de horoscoop

Gestart door wieweet, april 16, 2010, 05:20:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wieweet

Dag, ik heb iets ontdekt in mijn horoscoop een tijdje geleden. A-seksualiteit is bij mij  het geval geweest, ik heb in mijn geboorte-horoscoop de stand Venus vierkant (= 90 graden) op de Maan.Dit veroorzaakt spanning op het gebied van seksualiteit indien het samen gecombineerd gaat worden met ouderschap, in mijn geval moederschap. Ik heb er moeite mee om EN minnares EN moeder tegelijk te zijn. Beide rollen maken dan een spanning of wedijver met elkaar.Ook overdrijf ik dan bijv. voor de partner te bemoederend te zijn.Of te knuffelig met het kind (zoontje) wat manlief dan weer niet leuk vond (ik ben alleenstaande moeder geworden). Ik dacht het is een hint om dit naar voren te brengen, laat je eens raadplegen door een goede astroloog op dit gebied. Mits geboorteplaats en -tijdstip correct zijn ingevoerd, kan de horoscoop uitsluitsel geven omtrent sexuele relaties.Hoe je daarmee omgaat. Ook bijv. Saturnus in het 8e huis kan een bepaalde remming geven. Door toekomstige transits van planeten in je geboortehoroscoop kan een astroloog eventuele oplossingen zien en hoe lang het duurt voordat dergelijke transits in werking treden.

Mannetje

Hallo "Wie Weet". Ik zag net dat ik je ooit een persoonlijk berichtje via deze site had gestuurd. Alleen ik zag dat je vermoedelijk daarna niet meer op de site bent geweest.
Zou je die er eens bij willen pakken en alsnog een reactie kunnen geven. Ik stuur hem nog wel een keertje, en vul ik hem aan met wat andere zaken. Alvast bedankt!

Ereinion

Misschien is dit wel interessant voor sommigen. Bedankt voor de tip!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.