Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Daantje, april 21, 2010, 07:30:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daantje

Hallo allemaal mijn naam is Daniel en ik heb al eens eerder op deze forum gezeten onder de naam LeRoideLavie.
Het spijt me als ik raar heb gedaan maar ik was helemaal van slag doordat een van jullie mij naar zielsliefde refereerde.
Verder was ik ook niet helemaal overtuigd dat ik aseksueel was om hele ingewikkelde redenen, ook al zei ik dat ik het wel was.
Het afgelopen jaar heb ik ontzettend hard tegen mijzelf moeten vechten om me weer op het rails te krijgen, en dat is me uiteindelijk ook gelukt.
Nu ben ik er weel 100% van overtuigd dat ik aseksueel ben, en dat het tijd wordt om mijn verleden achter mij te laten.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Ienepien

Hallo Daniël. Ik had je al gemist. Welkom terug.  :cake:

Kan je iets vertellen over de afgelopen tijd? Of heb je dat boek gesloten?
Er zijn hier mensen, die zich ernstig zorgen om je hebben gemaakt. :knuffel:


Daantje

aaaaww wat lief  :D ik heb jullie ook gemist hoor  :knuffel:

ik weet het niet mijn probleem was niet iets wat echt aantoonbaar was, er is geen enkel boek of enig iets over geschreven.
Het was iets totaal raar soms dacht ik dat ik het fantaseerde maar het bleek er toch echt te zijn.

Het is vreemd hoe je als 13 jarige opeens iets totaal buitenaards over je heen krijgt en toch met alle macht het weet te overwinnen.
Want ik had dit probleem al 10 jaar ik kon er met niemand over praten omdat niemand mij ooit zou geloven, daarom weet ik niet of ik jullie dit wel zou kunnen vertellen.

Ereinion

Dat moet je zelf weten, maar als ik een ding hier heb geleerd is het dat we voor heel veel dingen open staan. Maar je moet het alleen vertellen als jij dat belangrijk vind en niet om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.

In ieder geval welkom terug!  :cake: Het is altijd goed dat mensen hun weg terugvinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Welkom terug!

Kunnen 'Administrators' trouwens niet heel makkelijk zorgen dat iemand weer op zijn account kan? Dat zou de ledenlijst wat overzichtelijker houden. :D

Ienepien

Ledenlijst overzichtelijk???  :o Waarom zou dat moeten??? ;D


Maar Daan, je mag 1 van ons ook een pm sturen, als je in je geschiedenis kijkt, (je vorige account) dan weet je wel, waar je toen vastliep. :knuffel:

Daantje

Tsja het zou inderdaad het administratief de Moderators wat gemakkelijker worden gemaakt.
Maar ik dacht dat mijn account was verwijdert?

Nee hoor dankjewel ik weet precies nog waar en hoe het allemaal fout liep, maar ik wil het nu liever vergeten.
Pas als ik mijn memoires zal schrijven zal ik de gehele waarheid van mijn leven opschrijven, maar tegen die tijd heb ik nog een leven om te leven.

Mannetje


Daantje

thanks met je avatar ziet het er heel ontvangstvol uit ;)

Jovi_Hobbes

Welkom terug Daantje  :cake:  Wat fijn dat het je na een moeilijk jaar toch is gelukt om weer terug op de rails te komen. En fijn dat je hier weer teug bent gekomen. Ik heb even gekeken en je oude profiel bestaat nog gewoon hoor. Als je dat wilt kun je die weer gebruiken, maar aan de andere kant is het misschien ook wel fijn om weer met een 'schone lei' te beginnen. Kies zelf maar.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Daantje

Ik begin liever met een schone lei, maar alsnog dankjewel.

Mannetje

Citaat van: Daantje op april 22, 2010, 08:29:39 AM
thanks met je avatar ziet het er heel ontvangstvol uit ;)
Dank je. Hé, jij hebt er nog géén zie ik.

Daantje

Nee ik moet er maar eentje vinden of bedenken denk ik

Jovi_Hobbes

Citaat van: Daantje op april 22, 2010, 08:00:20 PM
Ik begin liever met een schone lei, maar alsnog dankjewel.

Dat is geen enkel probleem!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Happy

Leuk dat je er weer bent!