Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zucht!

Gestart door Daantje, april 22, 2010, 09:57:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daantje

Nou dit is een uitlaatklep forum dus laat ik me maar uitlaten.

Sinds ik getracht heb om mijn problemen op te lossen, ben ik me eigenlijk verwarder en ellendiger gaan voelen omdat ik de fundamenten van mijn wereld onderuit heb getrokken.
De afgelopen 10 jaar stond nog alles in het leven bij mij op een vaste plek, dat gaf mij ook wel zekerheid maar nu is dat niet meer omdat alles waar ik in geloofde weg is, en all mijn normen en waarden heb overtreden.
Naast dit voel ik mij ontzettend ellendig doordat er niemand is die zal beseffen wat ik allemaal heb doorgemaakt, voor de meeste mensen als ik over mijn ellende praat komt het hen niets anders over dan als er op het nieuws over vermoorde kinderen in Afrika overkomt.

En doordat mijn ziel helemaal verwoest is voel ik nauwelijks nog enige emoties, en nu begin ik weer met ontzettend debiel gedrag waar ik zo een ontzettende hekel aan heb.

Ik weet op het moment even helemaal niks meer, ik weet niet wie ik ben en ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik op dit forum ben terugekomen, waarom ik dit eigenlijk aan het typen ben.

Al mijn vrienden hebben mij in de steek gelaten en er is niemand met wie ik meer kan praten.

Ik voel me net een ruine, een ruine dat door oorlogsgeweld om is gekomen, maarja de enige 2 keuzes die ik heb is voor de zoveelste keer zelfmoord plegen, of voor de zoveelste keer mijzelf bijmekaar rapen, ik weet zelfs niet eens meer wat het beste is.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Daantje op april 22, 2010, 09:57:28 PM
Ik weet op het moment even helemaal niks meer, ik weet niet wie ik ben en ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik op dit forum ben terugekomen, waarom ik dit eigenlijk aan het typen ben.

Soms moet je gewoon niet willen weten waaróm je iets doet, of waaróm er iets gebeurt.
Je bent hier weer op het forum gekomen, omdat er hier iemand is, die jou op de een of andere manier kan helpen.
En wie dat is, en wanneer dat gaat gebeuren, weet ik niet. :-\

pinky

Ik geloof dat je nog nooit zelfmoord hebt gepleegd, aangezien je nog steeds kunt typen en ik er vanuit ga dat je geen levende dode bent!

Dat terzijde. Ik weet niet hou oud je bent, maar wat dacht je ervan om je leven er meteen bij om te gooien en je fundamentje ergens anders op te bouwen. Zomaar een idee hoor! Dat je naar een andere stad verhuisd. Een stad die je altijd al heeft getrokken! Hup, spullen pakken en moven!

Daar zit je in alles nieuws. Je zult toch de deur uit moeten om boodschappen te doen. Je zult mensen tegenkomen. Daarbij kun je dan direct even kijken of er leuke clubjes in de buurt zijn, ga je solliciteren naar die baan of die studie die je graag wilt doen en ga je zo je fundament weer opzetten! Vanaf daar kun je dan eens gaan kijken hoe de brokstukken van je huidige leven in je nieuwe fundament gegoten kunnen worden. Want bouwen op brokstukken gaat natuurlijk ook niet werken!

Maar goed, dat is zomaar een idee! Ik denk dat een verandering van omgeving ineens tot hele andere inzichten kan leiden en je ook een eindje vooruit kan helpen! Maar dat ben ik!

Ereinion

Ik wilde nog iets kwijt.
Ik kan je hierbij niet helpen, maar ik wil je wel vertellen dat ik je postjes hier lees en dus je verhaal hoor. En zoals je al aan de reacties ziet: er zijn hier veel meer mensen die naar je luisteren.

:knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Daantje

Nou dankjewel maar volgens mij is Pinkeltje wel de meest sarcastische en pesimistische over mij, ten eerste ik heb 8 keer zelfmoordpogingen gedaan ik heb zelfs een touw om mijn hals gebonden en van een boom af gesprongen terwijl er allemaal mensen voorbij liepen die het allemaal geen fuck konden schelen.
En ten tweede bij mijn vorige topic was ik puur aan het filosoferen, ja nou en dat er weinig aseksuelen zijn er zijn ook weinig vrouwelijke pedofielen maar dat aantal is ook aan het groeien.

Maarja Pinkeltje doet vast Universiteit of zoiets en is dolgelukkig met haar relatie en haar leven en daarom zal ze waarschijnlijk vooraan staan in de maatschapij en het allemaal wel beter weten.

Nou ja in ieder geval bedankt voor het lezen van mijn lulverhaal heb alsjeblieft geen medelijden met zo een imbeciel als ik want dat verdien ik niet.
En op deze forum terugkomen was waarschijnlijk een grote vergissing, ik zal nergens in dit kleine kutland zelfs ook maar iemand vinden die mij emotioneel een beetje bij kan staan.

Nou adieu en deze keer mogen jullie beide accounts van mij verwijderen.

Ienepien

Daantje! :o Doe alsjeblieft niks overhaast! :o

Slaap er een nachtje over, morgen zie je het weer anders.
Ik weet zeker, dat je hier steun kunt vinden. :knuffel:

Fricai

CiteerNou dankjewel maar volgens mij is Pinkeltje wel de meest sarcastische en pesimistische over mij, ten eerste ik heb 8 keer zelfmoordpogingen gedaan ik heb zelfs een touw om mijn hals gebonden en van een boom af gesprongen terwijl er allemaal mensen voorbij liepen die het allemaal geen fuck konden schelen.
Maarja Pinkeltje doet vast Universiteit of zoiets en is dolgelukkig met haar relatie en haar leven en daarom zal ze waarschijnlijk vooraan staan in de maatschapij en het allemaal wel beter weten.

Ho eens even, je kent haar niet eens maar je weet wel van alles? Kom op. ??? Ik weet zeker dat ze het goed bedoelde, en dat ze niet doorhad dat je serieus al pogingen hebt ondernomen. Ze zal er ook wel van schrikken als ze dit leest. :-[

CiteerNou ja in ieder geval bedankt voor het lezen van mijn lulverhaal. En op deze forum terugkomen was waarschijnlijk een grote vergissing, ik zal nergens in dit kleine kutland zelfs ook maar iemand vinden die mij emotioneel een beetje bij kan staan.

Het is geen lulverhaal. Het is jouw verhaal en daar heb je recht op. :) Niemand hier vindt je een imbeciel, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. ??? Op dit forum zitten veel mensen die moeilijk hebben (gehad) in de maatschappij, en we proberen elkaar (en dus ook jou) te helpen, van advies te voorzien, bij te staan e.d. :) Het lijkt me dus geen vergissing om hier te zijn, waarom zo negatief?  ;)

Ereinion

Ik vraag me af welke reacties je graag had willen hebben...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Daantje, Pinkeltje bedoelde het echt niet zo als jij nu denkt  :knuffel:  Je zit in de knoop met jezelf en voelt je in de steek gelaten, daarom lees je negatieve dingen in reacties van anderen die helemaal niet slecht bedoeld zijn. Ik ken dat gevoel heel goed, maar geloof me alsjeblieft dat er hier niemand is die jouw verhaal onzin vindt of jou moedwillig wil kwetsen.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Lees eerst even je mail, of de PM die ik je gestuurd heb.

pinky

#11
Beste Daantje,
Boos worden op anderen, jezelf omlaag halen, al bij voorbaat weten wat anderen in negatieve zin over je denken of wat een rotmensen andere zijn hebben je tot nog toe erg gelukkig gemaakt, of niet?
Ik daag je in ieder geval bij deze uit om vooral te reageren op dit bericht. Ik ben namelijk iemand die het heerlijk vind om compleet uitgescholden en beledigt te worden. Voor echt alles wat lelijk en naar is. Ik kijk er naar uit om jouw scheldkannonade te mogen ontvangen. Zet 'm op!

Mannetje

Helaas is hij niet meer teruggekomen :-\

Ienepien

Zou ie gedaan hebben, wat ik denk, dat ie ging doen???? ???

pinky

Het zou zomaar kunnen! Maar weet je, dan is dat zijn keuze geweest. Niet die van ons. Toch hoop ik dat hij eens een keertje terug komt om mij de huid vol te schelden. Dus nogmaals een uitnodiging. Ik zou het zeer waarderen!