Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wel jong niet hetero.

Gestart door myra, april 03, 2006, 09:55:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

myra


Knoddepropje

Goed zo! dat verdient alweer  :cake: en veel  :klap: natuurlijk! (wat zul jij dik worden zeg :P)

Sammy

Echt geen slecht idee, bij de holebi's je woord verkondigen. Ik weet nog dat dat wereldje de eerste plaats was waar ik aanklopte toen ik merkte dat ik anders was.

Stev

Een goed idee inderdaad. Als ik 15 jaar geleden net zoveel te weten kon komen als nu (daar is internet natuurlijk een uitstekend medium voor) dan zag mijn leven er nu anders uit denk ik....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Goed gedaan Myra!
De reacties zijn nog niet echt hoopvol; hoezo komen we anti-seksueel over?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik heb een beetje een deja vu als ik hun reacties lees. Heb weinig zin om er tegenin te gaan eigenlijk. Het klinkt of ze het toch niet zullen begrijpen. Ik snap niet wat er zo anti-seksueel is aan ons forum. We spreken toch uit persoonlijke ervaring en bekritiseren toch geen seksuelen? Nu ja, ik heb geen zin om maar weer eens hetzelfde debat te voeren. Hopelijk zijn er mensen die wel wat aan ons forum kunnen hebben.

Ereinion

Ik kon het toch niet laten om te reageren.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

hartstikke goed dames :D
Wat bizar toch weer he? Blijkbaar vinden ze daar weer gewoon dat t in ons hoofd zit en dat we best kunnen veranderen.... :banghead:
Echt, onbegrijpelijk vind ik dat. En ik heb toch wel serieus recht van spreken dat ik zo, na 6 jaar "proberen of ik het fijn zou gaan vinden" durf te zeggen dat dat niet lukt. Net als Ereinion en een x aantal anderen hier.....
Tsssssk :geezer:

Jovi_Hobbes

 :klap: voor Myra en Ereinion.

Mijn eerste reactie bij het lezen was ook: "hoezo zijn wij anti-seksueel" en de reactie van eraser vind ik zelfs bijna beledigend, zo bizar zijn we toch niet  ???  
Ik krijg ook hier weer het idee dat men zich persoonlijk aangevallen voelt, maar dat hoeft toch niet. Dat mensen onze gevoelens niet begrijpen snap ik wel, maar een beetje respect voor elkaar mag toch wel  :(

Ik ben het helemaal eens met Knoddepropje
Tsssssk   :geezer:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

 :cake: voor Myra en Ereinion voor de invasie!
Ik had toch echt verwacht dat de holebi's toch iets opener zouden zijn... Denken dat ze ons moeten "redden" >:(
En idd, een typisch geval van "Tsssssk :geezer:"

myra

Ik had idd ook verwacht dat een vergelijkbare 'minderheidsgroep' zoals de holebi's opener zou reageren. Maar mss hebben we een vertekend beeld : deze drie mensen vertegenwoordigen ook niet de volledige holebi community he. Er zullen zeker ook aseksuele holebi's bestaan.

Graag gedaan hoor Ereinion.  Ook voor jou  :cake: om te reageren! Ik wil niet eindeloos op fora discussieren of aseksualiteit nu bestaat of niet (Voor ons bestaat het, voor veel mensen niet), we kunnen denk ik nooit bereiken dat iedereen zich kan inleven, maar als een aantal mensen er begrip voor kunnen opbrengen hebben we toch iets bereikt denk ik

Wow, ik klink echt wel alsof het een levenswerk is he  :rollol:

theruudstar


Knoddepropje

heb je dan ook de reactie daarop gezien?
echt belachelijk, nu word het betiteld als: "NIET AANKOMEN-katholiek"
dat geloof je toch niet >:(

ChibiFirli

Hehe ;D,

was ik juist van plan om zelf contact te leggen :D. Naja, dan wel niet via het forum. Iemand iets op tegen dat ik contact leg in persoon? Kheb gemerkt dat er hier in Leuven wel genoeg ontmoetingsplaatsen zijn ^_^. Ik zal men best doen om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van aseksualiteit (voor zover mogelijk daar een duidelijk beeld van te geven :P).

In ieder geval, niet te veel over de reacties inzitten :). De reacties lijken mij eerder te duiden op misverstanden en misinterpretaties, wat vrij logisch is gezien woorden niet eenduidig zijn en mensen de neiging hebben dingen te interpreteren zoals het hun het beste past ^_^ (ivm hoe zij de wereld willen bekijken en zo).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry