Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wel jong niet hetero.

Gestart door myra, april 03, 2006, 09:55:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op april 06, 2006, 08:46:42 PM
Ik vind het nogal meevallen hoe ze reageren. Er zitten een paar posters tussen die een mildere stemming hebben gebracht. Ik kan me wel voorstellen dat je allemaal rare vragen enzo hebt, hoewel de woordkeuze niet altijd geweldig is.

De rare vragen storen mij persoonlijk ook niet en je hebt helemaal gelijk dat de stemming een stuk milder is geworden. Het zijn vooral de eerste reacties waarin geen vragen uit onwetendheid worden gesteld, maar meteen best aanvallend en dus bijna beledigend wordt gereageerd. Dat vind ik toch niet helemaal tof. Ik snap best dat mensen het niet begrijpen, maar om meteen zo hard te oordelen vind ik niet kunnen. Ook al zie je elkaar niet op een forum, je gaat toch nog steeds met mensen om.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Dat is waar. Gelukkig zitten we hier met allemaal warme en vredelievende en liefhebbende mensen bij elkaar  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 06, 2006, 08:48:24 PM
En mijn laatste theorie, die waarschijnlijk wel op veel mensen slaat: de posts worden niet echt goed gelezen, mensen zien een aantal steekwoorden en geven daarop meteen hun eerste reactie zonder even verder te lezen of het te laten bezinken, waardoor ze de essentie van het verhaal missen en er communicatiestoringen ontstaan
Een typisch forumverschijnsel, niets aan te doen ;D.

Naja, gewoon algemeen vriendelijk blijven en zo, dan loopt het na een tijd wel los ^_^. Tenzij het echt nodig is om lastig te gaan doen ;D (komt zo ongeveer nooit voor, en werkt meestal toch evengoed niet).

Citaat van: Ereinion op april 06, 2006, 09:06:50 PM
Dat is waar. Gelukkig zitten we hier met allemaal warme en vredelievende en liefhebbende mensen bij elkaar  ;)
*knuffelt iedereen* :P
Grapje :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op april 06, 2006, 09:41:34 PM
*knuffelt iedereen* :P
Grapje :D

Bij deze verklaar ik Chibi het meest liefhebbende lid van de week  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ThirdMagus

Haha! Ja, :cake: voor Chibi!
Het lijkt allemaal wel enigszins goed te komen op dat forum. Ze lijken er nu iig opener voor te staan.

Tempesta

Grrr, wil ik het lezen, ligt dat forum plat. Mss vanwege de overweldigende aandacht voor ons topic  :schater:.

myra

Citaat van: Tempesta op april 09, 2006, 03:48:05 AM
Grrr, wil ik het lezen, ligt dat forum plat. Mss vanwege de overweldigende aandacht voor ons topic  :schater:.

Waarschijnlijk. Ons topic is veel te veel bekeken en daardoor is de server gecrashed. :rollol:

Ereinion

 ;D
Ze hebben het forum niet meer nodig, iedereen komt hierheen
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Wat een marginale situatie ginds  :-\

Mensen die zolang hebben moeten strijden opdat bepaalde barrières zouden weggelaten worden, beginnen ineens uit te pakken en stoer te doen tegen anderen...

littlefanny

Nou, nou, is dat niet een beetje heel cru? ik bedoel, ze komen wel met iets in aanraking waar ze helemaal niets van weten hè? Het is niet zo dat niemand wist wat homoseksualiteit was ofzo, het werd gewoon niet geaccepteerd, wat dat betreft is onze situatie wel degelijk anders in de zin van: Mensen weten niet wat het is en staan er in eerste instantie neutraal tegenover (tenzij ze extreem conservatief zijn) vaak omdat de uitleg niet goed klopt oid wordt de eerste mening negatief getint, heel normaal. What's the problem? Ik reageer meestal ook niet meteen dolenthousiast op iets nieuws, daarbij zijn de meesten een stuk milder zodra ze weten wat het ongeveer precies inhoudt.
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

TBW


myra

de discussie lijkt verstomd. Ze gaan er niet meer op in. Of wordt er alleen op topics die één dag oud zijn gereageerd?
::)

littlefanny

dan gooien we er toch gewoon een nieuwe in?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje


Stev

Citaat van: myra op april 11, 2006, 07:01:57 PM
de discussie lijkt verstomd. Ze gaan er niet meer op in. Of wordt er alleen op topics die één dag oud zijn gereageerd?
::)

Ja, natuurlijk, als je 3766 forumleden hebt en 470 mensen tegelijk aan het chatten zijn (ik heb net gekeken) ;)

Oh wat ben ik blij met ons kleinschalig forumpje  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)