Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe ver wil je gaan voor een oplossing?

Gestart door Ereinion, april 23, 2010, 09:35:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik kan natuurlijk niet voor haar invullen, maar ik ga toch even vanuit mezelf reageren op je postje, Nicky. Toen jullie het rustig aan gingen doen en alles, was er al wel de afspraak om weer naar seks toe te werken. Ik zou misschien wel die afspraak hebben gemaakt (je wilt je partner toch niet teleurstellen en je hoopt toch dat het wel 'goed' komt), maar eigenlijk zou die afspraak bij mij vanaf het begin gedoemd zijn te mislukken. Juist omdat de nadruk op de seks lag. Omdat het duidelijk was dat jij ( :D dit gaat raar klinken) meer van mij wilde dan ik zelf wilde geven. Het ging niet om bij elkaar zijn en een prettige tijd doorbrengen, maar om de grenzen oprekken. En dus ging het ook over geen respect hebben voor die grenzen (door beide partijen waarschijnlijk niet).
Nogmaals, ik weet niet of dit ook geldt voor je vrouw, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het zo werkt. Door zo'n afspraak met zo'n doel te maken, voel je als partner gewoon dat je eigenlijk niet goed bent zoals je bent. En seks wordt wel heel lastig als je jezelf niet mag zijn.

Ik wil je trouwens niet beledigen. Dat je hier op het forum bent en nog steeds achter je vrouw staat, zegt wel dat je een geweldig mens bent. Ik probeer je alleen een beetje inzicht te geven in hoe het zou kunnen werken. Om het zeker te weten, zou je het natuurlijk aan je vrouw moeten vragen.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.