Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door devilina, juni 04, 2010, 02:22:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

devilina

Ik ben een vrouw van 30 jaar, relatie na relatie gaat bij mij kapot door mijn aseksualiteit, van de week is mijn man ook bij me weggegaan, oke er waren wat meerdere kleine probleempjes maar het sex gebeuren is toch wel de reden van de scheiding. Ik vind het leven ontzettend zwaar, ik zou er zoveel voor geven om een "normale " relatie te hebben met een man en seksuele gevoelens te hebben maar ik blijf sex verschrikkelijk vinden. 

Ereinion

Welkom Devilina.  :cake: ?

Wat erg dat je nu net in een scheiding ligt.  :knuffel: Ik hoop dat je op dit forum wat troost vindt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom  :cake:
Inderdaad, wat rot voor je  :knuffel:  Je zult hier in ieder geval veel begrip vinden voor jouw situatie. Hopelijk heb je iets aan dit forum.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Hallo Devilina, je hebt het juiste forum gevonden!

devilina

Dank jullie wel  :)

dorien

Welkom :cake:

Ik hoop dat dit forum jouw moeilijke periode toch ietsje lichter maakt, al is het maar een beetje

devilina

Het heeft nu al veel voor me betekend... .ik dacht altijd dat ik heel erg ziek was en bij elke nieuwe relatie dacht ik weer dat deze keer de ziekte wel over zou gaan  - ik wilde nooit toegeven aan het feit dat ik hoogst waarschijnlijk aseksueel zou zijn....dat was geen optie-  Helaas is mijn "ziekte" nooit weg gegaan... ik noem dit een ziekte omdat het voor mij zo aanvoelde, ik vond het een grote lijdensweg, want ik lijd er verschrikkelijk onder omdat ik alles behalve aseksueel wilde zijn... het deed me ontzettend pijn en heeft me zoveel leed bezorgd. ik ben ontzettend blij dat ik op deze site mijn ei kwijt kan bij mensen die mij begrijpen.. thanx

Ereinion

En hopelijk kun je het dan ooit (liefst binnenkort) niet meer als een ziekte zien en het accepteren van jezelf.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Hopelijk helpt het je te zien dat er meer mensen zijn zoals jij. Voor mij was dat destijds een heel belangrijke ontdekking die het mogelijk maakte om mezelf beter te gaan begrijpen en ook te accepteren.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Welkom hier.  :cake:

Het is jammer, dat je dit forum niet hebt gevonden toen je relatie nog 'goed' was.
Dan hadden jullie er misschien toch samen uitgekomen.
Het weten, dat je niet de enigste bent met deze vorm van seksualiteit zou al een stuk geholpen hebben in je acceptatie. :-\