Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gelukkig

Gestart door dorien, juni 13, 2010, 06:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dorien

Ik wou gewoon even zeggen dat ik gelukkig ben. Meer niet, simpelweg gelukkig.

(En dan bedoel ik niet momenteel, maar met het leven ...)


Wie nog?

Ienepien

Jaaaaa, Dorien, ik ben ook gelukkig! :klap:

Sinds ik ongeveer weet, hoe ik in elkaar steek, en wie ik eigenlijk 'ben' snap ik alles een stuk beter. ;D

Jovi_Hobbes

Kijk, dat zijn nog eens leuke berichten  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Hestia

Ik ben ook gelukkig:) (Bijna vakantie enzo)

Mannetje

Nog nooit zo gelukkig geweest. Dat heb ik enkele weken terug hier volgens mij uitgebreid ergens beschreven  ;D
En, het geluk groeit nog steeds  ;)

Ereinion

Ik ben ook gelukkig!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Dankzij mijn schattie ben ik ook heel gelukkig :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Hestia

Wat fijn dat iedereen hier zo gelukkig is! Waarom is niet iedereen altijd gewoon gelukkig?

Zonnekind

Omdat ik niet overal tegelijk kan zijn en dus op sommige plaatsen het zonnetje niet schijnt :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :klap: Dat zal het zijn. En wij dragen jou allemaal mee in ons hart, dus profiteren er wel van.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Citaat van: Hestia op juni 15, 2010, 12:54:20 PM
Wat fijn dat iedereen hier zo gelukkig is! Waarom is niet iedereen altijd gewoon gelukkig?
Dat bepaald iedereen voor zijn/haar eigen.

Sismo

Citaat van: Mannetje op juni 17, 2010, 09:19:15 PM
Citaat van: Hestia op juni 15, 2010, 12:54:20 PM
Wat fijn dat iedereen hier zo gelukkig is! Waarom is niet iedereen altijd gewoon gelukkig?
Dat bepaald iedereen voor zijn/haar eigen.
Dat klinkt wel heel makkelijk..... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ik was vandaag erg gelukkig! Bijna jarig, dus vierde mijn verjaardag op de buitenschoolse opvang waar ik werk. De oudere kinderen luisteren erg slecht, sinds dat hun ouders besloten hebben hen naar een BSO dichter ind e buurt te verhuizen. Rampeplan. Maar ik heb vandaag een watergevecht met ze gehouden en ineens konden we weer heel goed luisteren toen ik aangaf dat ik het gevecht alleen ging houden met hen die oren haden. Hahaha! Het KAN dus wel! Ik was uiteraard doorweekt. Tsja, niets zo leuk als de juf met emmers vol water, waterballonnen en waterpistolen te lijf te gaan!
En ik ben toegezongen, gefeliciteerd, heb nieuwe vlaggetjes gekocht voor in huis (roze, geen oranje!), verse bloempjes voor in de vaas en heb een heel taartplan gemaakt. Het wordt een bananen/cokos jungle taart! Jammie jammie! Anyway, ik ben dus heerlijk gelukkig vandaag! Hopelijk blijft dat gevoel nog even plakken. Het voelt wel zo prettig!

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op juni 16, 2010, 11:09:04 AM
:klap: Dat zal het zijn. En wij dragen jou allemaal mee in ons hart, dus profiteren er wel van.

En dat op zich maakt mij dan weer gelukkig :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

aah, gelukkig maar! ;)