Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gelukkig

Gestart door dorien, juni 13, 2010, 06:23:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Pinky toch. :klap:
Je barst van het geluk. ::)

pinky

Ja goed he? Ben benieuwd hoe lang dat lekker blijft duren. Voel me een stuk beter de laatste tijd!

Ienepien

Had je ook wel verdiend, hoor. :knuffel:

pinky


Mannetje

Heel goed om te horen  :klap:

pinky

Beetje lullig om nu inmiddels te moeten mededelen dat ik mijn werk inmiddels zo zwaar zat ben, dat ik vandaag meerdere keren bijna onderuit ben gegaan door een gebrek aan... iets. In elk geval niet water of zout. Hoe dan ook, het gaat niet zo lekker en wil er zooooo graag weg. Ik wil compleet uit de kinderopvang. Ik ben het zat!

Maar buiten mijn werk om ben ik wel erg gelukkig! Kan ik niet alleen het werk schrappen!

Ereinion

Dat is niet goed. Kun je dit baantje echt niet missen? Aangezien je er vijf hebt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

En werken aan die gebreken gaat niet  :-\
Ik ben het ook wel met Ereinion eens.
Ik snap overigens nog steeds niet dat je die 5 baantjes aanhoudt. Belastingtechnisch houdt je er bijna niks aan over.
Waarom gewoon niet 1 tijdelijke baan! Je loopt maar te klagen en te stressen.
Ik zou het wel weten als ik nu werkloos zou zijn. Vuilnisman, rioolonstopper, echt, het maakt me geen reet uit.
Maar een redelijk inkomen hebben zou ik dan wel! En een stuk minder zorgen en stress die jij wel hebt!
Wat ben ik blij om te weten dat ik op die manier vrijwel nooit en te nimmer mijn eigen huis uit hoef!

geef me anders eens een paar redenen om gewoon op deze manier verder te gaan  ???

pinky

Oke, drie van de vijf zijn slechst sporadisch. Dus weekendopvang, maar niet elk weekend. Vakantieopvang, dus alleen in de vakanties en de laatste is vrijwilligerswerk dus levert niets op. Dan heb ik twee parttime banen waarbij ik in totaal 13 uur op contract heb staan en de rest is inval. Ik kan dus geen van die twee missen, omdat ik dan de maand niet doorkom. Die twee zijn dus beide in de reguliere kinderopvang en daar wil ik vanaf, omdat eentje bij een bedrijf is waarvan het management me op elke manier dat die kan zo ongeveer naait. De tweede wil ik vanaf, omdat alle collega's nogal passief zijn en weinig met de kinderen doe. Dat is pijnlijk om tussen te zitten voor mij, dat gebrek aan passie.
Ondertussen solliciteer ik me gek en wordt ik constant afgewezen doordat ik een gebrek heb aan ervaring/ opleiding of dat ik er juist een teveel aan heb.
Nou goed, misschien moet ik ook gewoon solliciteren als vuilnisman, maar dat zou betekenen dat ik mijn contracturen op moet zeggen en dat betekent dan ook dat ik dus nog minder zekerheid heb dan nu. En financieel een beetje zekerheid hebben is wel fijn. Want elke maand zorgen hebben of je de maand weer doorkomt is ook niets.

Ereinion

Op een gegeven moment is het afwegen wat het ergst is. Daarna kun je er maar beter het beste van maken. En volgens mij heb je dat al gedaan.
Het blijft natuurlijk gewoon een piep-situatie, dus ik hoop dat je snel wat anders vindt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ja, het is inderdaad een lastige situatie  :(.

pinky

Ik hoop ook snel wat anders te vinden. Vandaag een hectische maar leuke dag gehad. Dat was wel even fijn! Ik had het nodig. Morgen nog maar een half dagje en dan ga ik weekend vieren! Wiehoe! En solliciteren...

Jovi_Hobbes

En hopelijk heel veel positieve reacties ontvangen zodat je straks 5 fulltime banen hebt om uit te kiezen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

PFF... Ik hoop het. Al heb ik er maar één!