Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Sismo

De reis gaat wel al zeker door hoor, maar de rest van de inschrijvingen zijn allemaal stelletjes. Niks mis mee, maar ik wil niet als enige "single" mee. Dus als iemand zin heeft? Zie http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=ISU !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ik ga maandag weg! Jeeuhj! Heb er echt veel zin in!

Maar jouw vakantie klinkt ook vet gaaf. Tis dat het me twee maandsalarissen kost anders was ik zo mee gegaan! ;)

mysty

school is over.. al me verplichte toetsen gehad.
en er komt een hittegolf aan.
zooo relext. mijn plannen zijn
1 week niks doen.
as vrijdag weg voor week golfsurfen
dan 2 weken zeilles geven.
2 weken nog geen idee. (ah werken/ zeilles of roadtrip. anders genieten)
2 weken zeilles.
1 week niks (23 augustus herkansing toets nl)
28 aug mysteryland (zodra kaartje heb weten te bemachtigen)
en dan weer school.

heb zoveeel zin in de zon en heerlijk vakantie.

Mannetje

Kijk, een zeilliefhebster! Ik woon vlakbij het ijselmeer, maar doe er helemaal niets mee! Laatst had ik het er nog met iemand over: ze komen van ver vandaan om maar op het ijselmeer te kunnen varen, terwijl ik het bijna lopend kan redden en er niets mee doe. Laatst nog nagedacht aan een cursus surfen of kitesurfen. Dat lijkt me namelijk wel leuk.

@ Sismo: dat lijkt me een geweldige reis. Alleen september staat me niet aan  :-\ Dan is het hier vaak nog mooi weer. Zo'n reis heb ik in gedachte voor november of januari/februari. Dan is het hier meestal rotweer.

Morgen mijn koffer inpakken voor een singe reis. Even "oefenen" of dat wat voor mij is. Dan kan ik daarna kijken voor een reis van 3 weken naar de zon. Of een combinatie van 2 weken zon, en 1 week skieen  :D

pinky

Die combi klinkt ideaal! Hahaha! En dan bij terugkomst gaan kitesurfen! Joehoe!

Hestia

Ik zou graag met je mee willen Sismo, maar mijn budget laat dat helaas niet toe.

Ik word wel echt jaloers van al jullie vakantieplannen! Ik moet nog een week blokken voor mijn tentamens en dan heb ik nog drie weken een masterclass aan de universiteit Nijmegen. Maar daarna heb ik ook vakantie!

Ereinion

Succes nog met de laatste loodjes, Hestia.

Je hebt goede plannen, Mysty! Klinkt allemaal als goed tijdverdrijf bij heerlijk weer. (Behalve die herkansing dan.)

Ziet er goed uit, Sismo. Maar aan mij heb je niets, want als ik al zou meegaan, zou er weer een stelletje meer zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sientje

Mijn ouders gaan kamperen, ik blijf lekker alleen (nou ja, met mijn broertje) thuis. Kijk, DAT is vakantie :D ;D
Ik heb nu het geld even niet, volgend jaar maart naar Las Vegas, die reis kostte me al genoeg;) Maar wel iets heel gaafs om naar uit te kijken :klap:

Hestia

Leuk, wat ga je in Las Vegas doen?

Ik ben van plan volgend jaar in de zomer naar Marokko te gaan om daar vrijwilligerswerk te doen. Afgelopen jaar heb ik meegebouwd aan een zorgboerderij in Roemeniƫ, dat was echt kei gaaf! Zoiets wil ik dus ook in Marokko gaan doen, maar ik had dit jaar nog even geen geld;)

En ja, ik moet nu eigenlijk leren...

Sientje

Ik ga naar de nieuwe show van Celine Dion, de premiere ervan en de dag erna. Ben helemaal gek van haar en haar muziek dus zelfs zo'n hele verre reis heb ik daarvoor over hahaha!
Veel mensen vinden dat gek, maar ik geef liever m'n geld uit aan zo'n gave reis dan aan elk weekend 100 euro in de kroeg erdoorheen gooien;)
Verder natuurlijk de omgeving daar bekijken, Grand Canyon, de woestijn in en alle hotels daar schijnen ook geweldig en speciaal te zijn en kan je daar zo naar binnen lopen.
Ben echt heel benieuwd hoe het daar is.

Wat goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen! (en al hebt gedaan! respect) Dat zou ik ook echt zo graag willen, maar ik weet van mezelf dat ik het mentaal niet aan kan.

En nu maar snel leren, haha;) Examens?

Hestia

Ja, nog twee tentamens volgende week...

Ik geniet echt van dat vrijwilligerswerk. In Nederland heb ik er geen tijd voor, al zou ik het daar ook graag doen. Na mijn eindexamen ben ik ook eerst een halfjaar naar Thailand geweest om vrijwilligerswerk te doen en sindsdien heb ik de smaak te pakken. Je ziet veel meer van een land als je samen met de mensen daar ergens aan werkt. Toeristje spelen vind ik nu ook helemaal niet leuk meer. Ik wil weten hoe de mensen leven, wat ze eten, wat ze doen. Heb nu al weer zin om ergens heen te gaan!

Sismo

kijk dan ook maar eens op www.prithipura.com , als je tenminste iets met de zorg hebt...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Zo, mijn vakantie zit er ook al weer op. ;D
Slapen, slapen, slapen.............relaxen en wel 30(!) hele bladzijden gelezen. (in Ereinion's boek) 8)

Ereinion

Ook al ben ik geen fan van Celine Dion, ik begrijp heel goed dat je zo'n reis gaat maken. Juist supergaaf! En zo kun je meteen een aantal speciale dingen meepikken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zo'n reis is zeker de moeite waard om nu even niet op vakantie te gaan. Sowieso kan thuis vakantie vieren ook super leuk zijn. Even lekker niets moeten is ook heerlijk!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?