Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

jojo83

Citaat van: Sismo op juni 25, 2010, 08:16:50 PM
De reis gaat wel al zeker door hoor, maar de rest van de inschrijvingen zijn allemaal stelletjes. Niks mis mee, maar ik wil niet als enige "single" mee. Dus als iemand zin heeft? Zie http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=ISU !

De reis klinkt heeeeeeeeeel erg leuk! Ik zou zo mee willen, alleen is de duur voor mij niet handig. Ik krijg in september vrees ik nooit zo lang vrij. En de kosten vind ik ook wel heel hoog.

Ik ben wel aan het nadenken wat ik ga doen. Ik heb nog zo'n 3,5 week aan vakantiedagen staan die eigenlijk voor september op moeten. Nu ben ik net met iets nieuws gestart op mijn werk, dus nu vakantie opnemen kan niet. Maar ik zou ergens in oktober wel even weg willen. En in februari lekker naar de zon (weer naar Egypte denk ik).
Ijsland is ook nog een land waar ik graag naartoe wil. Iemand daar ervaringen mee???

Ereinion

IJsland lijkt mij ook een geweldig land. En lekker goedkoop nu.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Ik zou ook heel graag nog een keer naar Ijsland gaan, het lijkt me zo'n bijzonder land! Maar helaas nog geen ervaring, dat gaat hopelijk wel nog een keertje komen!

Sismo

Citaat van: jojo83 op juni 30, 2010, 07:58:06 AM
Citaat van: Sismo op juni 25, 2010, 08:16:50 PM
De reis gaat wel al zeker door hoor, maar de rest van de inschrijvingen zijn allemaal stelletjes. Niks mis mee, maar ik wil niet als enige "single" mee. Dus als iemand zin heeft? Zie http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=ISU !

De reis klinkt heeeeeeeeeel erg leuk! Ik zou zo mee willen, alleen is de duur voor mij niet handig. Ik krijg in september vrees ik nooit zo lang vrij. En de kosten vind ik ook wel heel hoog.

Ik ben wel aan het nadenken wat ik ga doen. Ik heb nog zo'n 3,5 week aan vakantiedagen staan die eigenlijk voor september op moeten. Nu ben ik net met iets nieuws gestart op mijn werk, dus nu vakantie opnemen kan niet. Maar ik zou ergens in oktober wel even weg willen. En in februari lekker naar de zon (weer naar Egypte denk ik).
Ijsland is ook nog een land waar ik graag naartoe wil. Iemand daar ervaringen mee???


Idd lekker aan de prijs, op de een of andere manier kan ik makkelijk geld uitgeven aan een vakantie dan aan andere dingen 8)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

jojo83


Idd lekker aan de prijs, op de een of andere manier kan ik makkelijk geld uitgeven aan een vakantie dan aan andere dingen 8)
[/quote]

Ik ben juist net heel slecht in geld uitgeven, zeker aan dingen die niet perse noodzakelijk zijn. Misschien moet ik vakantie gewoon eens als noodzaak gaan zien  ;D

socksscary

Hai, Zoals het er nu uit gaat zien ga ik eind september naar Polen, ten minste als de grote wateroverlast weg is na de overstroming daar. Ik ga altijd na de schoolvakantie op vakantie. Dan weet ik zeker dat ik niet half nederland als nog in het buitenland tegen kom. Want in het buitenland zitten in een hotel en dan nog nederlanders om je heen, is voor mij geen vakantie, kan ik dan net zo goed thuis blijven. Gr. anja

Ereinion

Mijn ouders (en ik dus ook) gingen vaak naar Tsjechiƫ. Ik denk dat dat een beetje een vergelijkbaar land is?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ze spreken daar een even onverstaanbare taal, geloof ik..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Maar dan andersom.  ;)

Goedendag in het Pools is Den Dobri, in het Tsjechisch Dobri Den.

Oh, de uitleg van de naam Kasimirh is ook compleet het tegenovergestelde. In de ene taal Verkondiger van vrede, in de andere taal Verstoorder van de vrede. Vandaar ook dat ik die naam in mijn boek heb gebruikt. Iedereen mag zelf beslissen welk land gelijk heeft wat Kasimirh betreft.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Hestia

Daar ben ik volop mee bezig. Gisteren al een heel gezellige avond met vrienden gehad, vanavond lustrumbbq van mijn orkest, vakantie ten top:)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juli 02, 2010, 06:33:22 PM
Oh, de uitleg van de naam Kasimirh is ook compleet het tegenovergestelde. In de ene taal Verkondiger van vrede, in de andere taal Verstoorder van de vrede. Vandaar ook dat ik die naam in mijn boek heb gebruikt. Iedereen mag zelf beslissen welk land gelijk heeft wat Kasimirh betreft.  ;)

Wow, een dubbele bodem. Die had ik er nog niet uitgehaald.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Nee, ik ook niet. Wel interessant !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Tenzij ik Kasimirh op vakantie laat gaan naar Polen en Tsjechie, valt dat er natuurlijk ook niet uit te halen.
Zo, nu zijn we weer on topic.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.