Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Ik heb geboekt! Nusa Tenggara here I come!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Jeuhj! Gezellig! Leuk! En spannend!

Ik ben inmiddels weer terug. In Engeland hebben we elke dag zo'n 25 graden gehad en een lekker zonnetje! Heerlijk hoor! En de boel is redelijk goed bevallen. Wel een aantal minpunten waardoor ik denk... eeuhm... misschien toch maar weer gewoon zelf op vakantie gaan of met een andere speciale reisorganisatie mee als begeleider. Want dit was best pittig! Wel leuk, een collega van me dacht dat ik dit al veel vaker had gedaan, als begeleider! Fijn om te horen!

Sismo

Fijn dat het goed bevallen is! En die complimenten zijn top!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Leuk, Sismo!

Fijn dat je terug bent, Pinky!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ik ben net terug van mijn 2e vakantie. Dit keer een actieve vakantie.
In februari had ik een "liggen op je luie reet"vakantie in de zon, en nu was het mentaal en fysiek flink aan de bak > 2x canyoning, mountainbiken, klimmen & abseilen. 2 daagse klettersteigtocht, bergwandeling, kanoen.
In november of in januari/februari wil ik mijn 3e vakantie plannen. Dan eentje van 2-3 weken. :D
Tussendoor nog even eind juli een weekendje tussendoor.
Nou dan heb ik de economie wel weer voorlopig even voldoende op gang geholpen, want het geld vliegt er altijd doorheen als je vrij bent.

Jovi_Hobbes

Dat laatste merk ik ook altijd. Als ik werk zijn er soms weken dat ik alleen geld uitgeef aan de boodschappen en kom ik niet eens in de buurt van andere winkels...

Erg actief zeg, je hebt het dus wel naar je zin gehad?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Klinkt als een geweldige vakantie, Mannetje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Leuk zeg, zo'n actieve vakantie! Alweer een beetje bijgekomen van alle pret?

Mannetje

Jazeker. Ik kan inmiddels weer knap lopen. Die bergtocht, daar zat een dag bij van ca. 11 uur lopen. Dat gaf wel 3 daagjes spierpijn.

Ienepien

Dan weet je tenminste weer, dat je die óók hebt.  ;D

Sismo

11 uur!  :o Da's toch wel lang! In de bergen of vlakke grond?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Het was in de bergen. We waren de eerste groep die de tocht deed en op een gegeven moment hield het pad op.
Dus toen dwars door de sneeuw, of bijvoorbeeld klauterend tussen de rotsen het pad weer zien te vinden.
Op een gegeven moment een afgrond naast je, dat iedere misstap je fataal kon zijn.
De helft ging dan ook niet mee op deze tocht, aangezien die het niet aankonden.
Fysiek was het gemakkelijk voor me te doen, maar ik heb flink mentaal moeten afzien, zo'n 4 uur lang. Maar dat was de moeite echt wel waard!

Sismo

Pfff....ik had ook bij de afhakers gehoord.... Klinkt eng!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Vanavond een extra vacantie afgesproken: begin augustus een paar dagen kamperen in de Eifel met een goede vriendin ! Joepie !  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.