Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje


pinky

Jeeuhj! Leuk! Geniet al van de voorpret!

Ienepien


myra

In augustus ga ik op citytrip naar Rome. 5 dagen rusten en wat cultuur in een gezond evenwicht! ;D

Ereinion

Oeh ook leuk. Rome lijkt me een geweldige stad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja zeker, alleen jammer dat het er zo druk is met alle andere mensen die het ook mooi vinden. Zouden we Rome kunnen afhuren voor ons 5-jarig bestaan?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

phoebe

Zo, wij zijn weer terug uit Duitsland. Super tijd gehad, in een land waar bier goedkoper is dan frisdrank  :schater:

Top weer gehad overigens en echt aan te raden.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

@ Phoebe, waar zijn jullie precies geweest. Ik wil binnenkort ook eens een lang weekend door Duitsland crossen!

petra1963

Ik ga komende zondag voor een paar dagen naar ItaliĆ«, om mijn vrienden daar op te zoeken. Ik kom woensdagavond laat weer terug, dus het is maar een kort bezoekje. De week daarop ga ik met een goede vriendin een paar dagen kamperen !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Veel plezier, en denk om de zon! Insmeeeeereeeeeeeeeeeee.......... :P

Ereinion

Veel plezier! Hopelijk kun je lekker ontspannen en even alles vergeten. En dan met een frisse blik naar alles kijken als je terug komt. Geniet ervan!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ook Mannetje zal zijn spulletjes weer bijeen scharrelen. Dit keer een weekendje weg  :)
Lang leve de lol  :D