Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Conferentie

Gestart door Jovi_Hobbes, juni 20, 2010, 01:01:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

 :klap:

En goed dat je dat berichtje hebt rondgestuurd Ereinion, ik had ook al bedacht dat het handig zou zijn om een nieuwsbrief te versturen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Heb je ondertussen al reacties gekregen Ereinion?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

DAt is nog niet echt hoopvol voor een grote bijeenkomst  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Zal iedereen op vakantie zijn?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Nu toch nog niet? Alleen eindexamenleerlingen hebben vakantie, dacht ik.

Jovi_Hobbes

Dat is het! Of ze zijn op z'n minst allemaal op het strand... (O jee, bedenk me opeens dat ik deze week weer heel veel strandgangers ga tegenkomen in het OV)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Hestia

Ik moet er anders niet aan denken nu naar het strand te gaan. Ik heb net 20 minuten moeten fietsen en ik was al bijna gesmolten. Laat staan als je op het strand ligt!

Maar goed, ik denk dat veel mensen gewoon niet zo'n zin hebben om zoiets te moeten organiseren. Het is denk ik ook wel lastig...

Ereinion

Dat is het ook. De oproep was misschien ook te vrijblijvend. Als je weet waar mensen goed in zijn, kun je ze gerichter vragen.
Nou ja, we zien wel. En als het niet lukt om iets groots te organiseren, kunnen we altijd nog iets verzinnen waardoor we wel media-aandacht krijgen voor aseksualiteit, zonder alle rompslomp eromheen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat laatste zeker. Daar hebben we ook al twee goede plannen voor: twitter en persberichten sturen naar journalisten die al eerder een artikel hebben geschreven.

Zullen we eens pollen hoe groot het animo is om naar een grote conventie te komen? Als je het aantal positieve reacties door 2 deelt heb je een enigszins realistisch beeld van de opkomst. Ik ga er wel even een aanmaken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Dit idee is op de lange baan geschoven. Dit jaar houden we gewoon een gezellige bijeenkomst, misschien dat we dit later wel een keer kunnen doen. Ereinion
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

NL

Een conferentie kost behoorlijk wat geld en ik vraag me af over veel mensen naar toe zouden gaan die niet al hier posten of meelezen. Een veel publiciteit zal het waarschijnlijk ook niet opleveren.

Ik denk meer richting ambush marketing. Denk aan Bavaria dat met de Bavaria Babes met relatief weinig middelen heel veel publiciteit wist te genereren. Zo zou het toch ook mogelijk moeten zijn om publiciteit te kapen bij, ik noem maar wat, de Kamasutrabeurs?

Jovi_Hobbes

Haha, hoeveel aseksuelen denk je daar vrijwillig naar binnen te kunnen krijgen?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Citaat van: NL op juli 24, 2010, 07:02:20 PM
Zo zou het toch ook mogelijk moeten zijn om publiciteit te kapen bij, ik noem maar wat, de Kamasutrabeurs?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit op zo'n beurs geweest ben, maar het idee vindt ik zeker niet slecht, misschien zijn er beurzen te vinden waar het onderwerp aseksualiteit beter tot z'n recht komt dan op een Kamasutrabeurs :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler