Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Conferentie

Gestart door Jovi_Hobbes, juni 20, 2010, 01:01:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

The love and marriage beurs? :P

Ereinion

Maar wat wil je dan op zo'n beurs gaan doen? Achter een kraampje zitten en flyers uitdelen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

NL

Nee, dan moet je brutaal zijn. Ik ben best bereid om daar gewoon rond te gaan lopen en iedereen aan te spreken: Dus jij bent hier omdat je seks leuk vindt? Maar weet je dan ook dat er mensen zijn die helemaal niks met seks hebben? Hier, pak aan! En dan komt die flyer wel van pas...

Maar over echte ambush marketing heb je het natuurlijk als je media-aandacht weet te genereren. Ik zal er nog eens over piekeren hoe dat dan moet...

pinky

Tsja, dat lijkt een beetje Jehova achtig, haha! Ik denk dat je er weinig mee bereikt, anders dan dat mensen zich irriteren. Ze komen juist voor de seks, niet voor de NIET seks. Haha.

Maar om daar bekendheid te geven aan aseksualiteit is geen slechte. Je kan er altijd ergens een folder neerleggen.

NL

In navolging van die reclame van de Landmacht:

Seks:
o geschikt
x ongeschikt

NL

Citaat van: Pinkeltje op juli 27, 2010, 08:39:30 PM
Tsja, dat lijkt een beetje Jehova achtig, haha! Ik denk dat je er weinig mee bereikt, anders dan dat mensen zich irriteren. Ze komen juist voor de seks, niet voor de NIET seks. Haha.

Maar om daar bekendheid te geven aan aseksualiteit is geen slechte. Je kan er altijd ergens een folder neerleggen.

Anders dan een Jehovagetuige, hoef ik dan ook niemand te bekeren. Ik vind het heerlijk dat mensen zich in seksualiteit kunnen uiten. Het is alleen niet mijn kopje thee. Helaas denk ik wel eens...

Ereinion

Toch denk ik dat je op zo'n beurs meer irritatie wekt dan wat anders.

Volgens mij hebben we het er ooit over gehad om flyers bij artsen in de wachtkamer te leggen. Dat is eigenlijk nog steeds wel een goed idee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Het zou inderdaad kunnen dat je alleen als irritant gezien wordt en dat is natuurlijk niet de bedoeling, al hoewel ik wel denk dat dat af hangt van welke beurs te hebt. Op een kamasutrabeurs zou ik inderdaad irritatie verwachten, maar op een love and marriage beurs zou je ook positievere reacties kunnen verwachten.

Zo'n flyer is inderdaad wel een goed idee, ik dacht zelfs ergens op het forum gelezen te hebben dat de flyers zelf al gemaakt zijn, klopt dat ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Ja, maar die zijn al heel oud en ik weet niet of er nog veel zijn. Het laten drukken brengt natuurlijk wel kosten met zich mee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb nog wel een mooi stapeltje  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ook  :-[ Wie heeft het vorige keer ook al weer betaald 9ben het totaal kwijt)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Dus jullie hebben niks met die flyers gedaan  ???

Sismo

Niet niks maar ook niet veel.... :-X
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Sismo op juli 29, 2010, 07:25:30 PM
Ik ook  :-[ Wie heeft het vorige keer ook al weer betaald 9ben het totaal kwijt)

Volgens mij kon Chibi die toen gratis printen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Gewoon een nieuwe opzet in PDF maken, dan kan iedereen die er wat mee wil doen zelf uitprinten!
Anders belanden ze weer overal in de kast.