Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Telegraaf artikel bij Vrouw

Gestart door mysty, juni 25, 2010, 11:30:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mysty

ik was verbaast...
online bij telegraaf.nl en dan bij vrouw een artikel over aseksueel. best duidelijke omschrijving.
natuurlijk ook negatiefe reactie, ongeloof maar het is een begin. :D
ben benieuwd of ze weet van aven.

hier link: http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/7034883/___Seks___Voor_mij_nooit_meer____.html?p=7,1

Sismo

Er heeft eerder een artikel (lang geleden) in de telegraaf gestaan, zo ben ik destijds erachtergekomen dat de term aseksualiteit bestaat. Toch wel oké van een krant die ik eigenlijk vreselijk vind!
Wat een reacties trouwens weer....ik schrik daar toch steeds van. Iets wat men niet kent is gestoord!  :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Inderdaad, wat een reacties weer.  :banghead: Maar gelukkig ook evenveel begripvolle reacties.  :klap:

Misschien kan zij optreden tijdens de conferentie?  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goed gevonden Mysty  :klap:
Tsja, sommige reacties kan ik echt niet serieus nemen, maar goed. Het valt me op hoeveel mensen reageren met: ik ben ook aseksueel. Als dat allemaal mensen zijn die hier niet komen, ga je toch vraagtekens zetten bij de schatting van maar 1%
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

mysty

eigenlijk gewoon een reactie plaatsen met google een naar aven website of zoiets.
spelregels zeggen alleen maar dat je geen link mag plaatsen (A)

Mannetje

Hoe zouden ze aan de persoon gekomen zijn, die ze hebben geinterviewd?

pinky

Zal misschien een vriendin van een (freelance) schrijver zijn. Maar ja, goed artikel. Beetje kort vond ik het met net te weinig uitleg. Maar goed.

Om de reachties van sommigen kon ik alleen maar lachen. Het geeft vooral aan hoe kortzichtig degene is de heeft gereageerd. Die heeft het artikel niet gelezen denk ik dan. Niet echt tenminste. Maar er staan ook vele begripvolle reacties bij. En dat zijn de reacties die tellen. Ik vind hier al veel minder vervelende reacties bij staan dan bij eerdere artikelen!

Hestia

Is het niet ook zo, dat op ieder artikel, waar het ook over gaat, vervelende reacties komen?

Ik vind het artikel inderdaad ook een beetje kort, denk niet dat mensen hierdoor nou echt een goed beeld krijgen. Maar ja, misschien gaan ze dan eens googlen en komen ze alsnog hier uit.

MarionVR

Hallo,

Even om jullie vragen uit de wereld te helpen een reactie van de schrijfster van het artikel.
Goed om te horen dat jullie blij zijn met het interview. Op de website staat alleen de eerste alinea van het verhaal, de rest is te lezen in VROUW Magazine (die vandaag bij de Telegraaf zit). Vandaar dat sommige mensen hier dachten dat het een te kort artikel was.

En hoe ik aan haar gekomen ben? Ik heb destijds een oproep geplaatst op dit forum, Jennifer is zelf ook lid...

Groeten, Marion

Jovi_Hobbes

Bedankt voor de verduidelijking Marion.
Ik hoop dat de mensen die gereageerd hebben dan ook het hele artikel lezen en misschien iets genuanceerder gaan denken.

Maar zoals Hestia al zegt, op elk onderwerp komen wel nare reacties op internet, dat is het medium eigen denk ik.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hoi Marion!
Het begin van het artikel ziet er al goed uit, dus de rest is vast ook goed. Ik ga eens kijken of ik het artikel kan bemachtigen! En ik vind de foto super!

:klap: voor Jennifer!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

O ja, ook weer zo'n vooroordeel: als je aseksueel bent kun je er toch niet leuk uitzien  ::)

Zeker  :klap: voor Jennifer, maar nog belangrijker een:  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, die  :visibility: heb je zeker verdient! Goed artikel. Ik ben benieuwd naar de rest!

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 27, 2010, 01:22:54 PM
O ja, ook weer zo'n vooroordeel: als je aseksueel bent kun je er toch niet leuk uitzien  ::)

:D Ik zit ook lekker buiten met lange broek en koltrui aan.... :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.