Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Telegraaf artikel bij Vrouw

Gestart door mysty, juni 25, 2010, 11:30:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Tja, dat doe je gewoon, als je aseksueel bent.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Happy

Het artikel was mijns inziens te kort om alle relevante informatie te geven.

Daarnaast is er onder de noemer aseksualiteit net zo veel variatie als onder seksualiteit denk ik, en daarom vond ik de genoemde kenmerken niet voor alle aseksuelen relevant.

Ereinion

Heb je het hele artikel gelezen, Happy? Of alleen het stukje op internet. Het artikel is in het tijdschrift langer namelijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Happy

Alleen het artikel op internet. Het artikel in de Telegraaf zelf ga ik zeker ook nog lezen.

Ienepien

Ik heb het wel gelezen, en ik zocht naar info over ons forum..............niente! :banghead:

Happy

Citaat van: Ienepien op juni 27, 2010, 06:15:37 PM
Ik heb het wel gelezen, en ik zocht naar info over ons forum..............niente! :banghead:

Had je dat verwacht dan? Mensen die interesse hebben kunnen het forum via google heel makkelijk vinden, dus zal het gerust weer nieuwe belangstelling/leden opleveren!

Ienepien

Ja, daar heb je ook weer gelijk in, natuurlijk. :-[


Allemaal welkom, nieuwe leden die via de Telegraaf hier komen. :wave:

mysty

heb het hele artikel gelezen in het magazine (vrouw was het geloof ik)
was niet heel specefiek gericht. haar levensverhaal, op het gebied van relaties.
maar wel erg informatief. ik herkende mezelf in iedergeval wel op sommige punten. (kan met het artikel in deatil niet meer herrineren)
dus als (slime) mensen gaan google, en zo hier terecht komen. is het de eerste stap voor de media aandacht :)

Ienepien

Gisteravond in zo'n voetbalprogramma was er een zangeres, die me opviel. Volgens mij was het deze vrouw, van de Telegraaf.
Ze zong moooooi, het viel me meteen op.
Ik heb het stuk erbij gepakt, van de krant, en ze leek er op. Maar op tv deden ze geen afkondiging, dus ik weet het niet zeker.
Als we deze bij ons jubileumfeest kunnen krijgen, hebben we vermaak. :klap:

Ereinion

Weet je nog welk programma, Ienepien? Op welke zender en hoe laat?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Op youtube kun je haar trouwens ook wel vinden, maar voornamelijk dingen die ze heeft georganiseerd, geloof ik. Ze is wel een bezig bijtje. Leuke vrouw, lijkt me.

(zou ze hier nu meelezen?)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Ereinion op juni 28, 2010, 02:24:36 PM
Weet je nog welk programma, Ienepien? Op welke zender en hoe laat?

Het was op Rtl 7 en rond half 11/kw.voor 11.