Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door socksscary, juni 27, 2010, 09:43:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

socksscary

Hallo Allemaal, Lang heb ik gedacht dat er iets niet met mij in orde was. Want ja een relatie hebben is normaal en als je die niet hebt en er niet op uit bent, word je al snel als niet normaal gezien. Ik heb tot sinds kort nooit eerder van asexualiteit gehoord. Niet dat ik mijn kop in het zand stopte maar op een of ander manier is het mij bekend geworden. Door een toevallige kijk in een tijdschrift las ik hierover en ben over dit onderwerp gaan zoeken voor info. En ik kwam zoveel herkenbare dingen tegen en dan krijg je een gevoel dat je niet de enige bent. En dat jij ook normaal bent.

Ik heb het geprobeerd om een relatie te hebben. Maar ik was meer werktuigelijk aan wezig in de relatie dan gevoelsmatig. Ik heb niets met knuffelen, sex en alles wat er bij hoort. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn en dingen alleen te ondernemen. Het is niet dat ik geen emoties kan tonen aan anderen, want dat kan ik wel. En ook een knuffel geven kan ik maar niet op basis van liefde. Ik hoop dat ik het wat goed uitleg.

Groeten anja

Happy

Van harte welkom  :cake:, ik herken wel bepaalde gedeeltes uit je openingspost.

Dutchamoeba

Hoi Anja,

Ik herken ook wel het een en ander van wat je geschreven hebt. Ik kwam er achter dat ik aseksueel ben door een docu over dat onderwerp. Er is gewoon nog weinig bekend over aseksualiteit, waardoor vele aseksuelen er ook pas achterkomen door verhalen in de media... Wat dat betreft is het voor een homo makkelijker om te ontdekken dat 'ie homo is...
Welkom hier!

Groetjes,
dutchamoeba.

Ereinion

Welkom Anja!  :cake: ?

Fijn dat je dit forum gevonden hebt. Voor eigenlijk iedereen (volgens mij) was het een opluchting om erachter te komen dat ze niet de enige waren.

Doe gezellig mee!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Welkom Anja! :cake:

Inderdaad, veel herkenning en opluchting om niet de enige te zijn!

Ienepien


Jovi_Hobbes

Welkom Anja  :cake:

Je uitleg is helemaal duidelijk hoor. Kijk hier rustig rond en dan krijg je vanzelf nog meer het idee dat je inderdaad niet zo raar bent als je misschien wel lange tijd hebt gedacht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?