Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

39 procent van de Belgen gebruikt internet niet.

Gestart door myra, april 09, 2006, 04:59:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

http://www.4fm.be/page/varia/9060/Belg%20vindt%20internet%20niet

Ik dacht dat dan vooral oudere mensen zouden zijn, maar het blijken vooral werklozen te zijn. Erg eigenlijk, want via internet kan je heel goed naar jobs zoeken en solliciteren. Ik heb dat toch bijna volledig via internet gedaan.

Zijn er ook zulke cijfers voor nederland gekend? ???

Jovi_Hobbes

Ik geloof dat ik ooit heb gelezen dat het internetgebruik in Nederland hoog is in vergelijking met de rest van Europa, maar ik heb geen idee waar ik dat heb gezien. En over groepen die het minder gebruiken weet ik eigenlijk ook niets.
Op zich is het wel te verklaren dat werklozen geen internet gebruiken want het kan best een hoop geld kosten, maar het is inderdaad wel heel erg zonde omdat juist zij het goed kunnen gebruiken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

organised chaos


ThirdMagus

Kijk, doen wij nederlanders 't toch nog een heel stuk beter dan onze zuiderburen ;)

Tempesta

Ik heb eens ergens gelezen dat Nederland procentueel gezien het grootste aantal breedbandverbindingen ter wereld heeft. Best iets om trots op te zijn!

ChibiFirli

Nederland heeft dan ook bij de beste internetverbindingen van west-europa (prijs/kwaliteit verhouding) :D

*gromt naar de Belgische internetproviders (bij de slechtste in west-europa -_-)*
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Ach, daar staat dan tegenover dat jullie belastingen weer beter zijn.
Overigens schijnt het ook zo te zijn dat de Nederlanders samen met de Duitsers de slimsten van Europa zijn. Nou voel ik me daardoor wel vereerd en natuurlijk ben IK ook erg slim  ;) maar van wat ik zo aan landgenoten om me heen zie, zie ik het somber in voor de toekomst van Europa als dat echt de slimste mensen zijn  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Europeanen in vergelijking met VS-amerikabewoners naja, daar zeg ik niks over, das wel duidelijk denk ik, maar ik denk zeker niet dat wij slimmer zijn dat Chinezen/jappaners/russen oid vogges mij zijn we met zn allen best gemiddeld  :) das goed toch?!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Tempesta

Er is wel een ding waar de rest van de wereld beter in is dan Amerikanen: GEZOND VERSTAND.

Geloof me, ik kan het weten  ;).

ThirdMagus

Helemaal gelijk in. Het begint natuurlijk al met de president, om dan vervolgens verder te gaan naar de governer van California (Arnie! ;))

Jovi_Hobbes

Kijk dat ze de eerste keer Bush per ongeluk hebbe gekozen was niet bijster slim, maar iedereen maakt wel eens een foutje. Dat ze hem daarna nog een keer hebben gekozen is iets waar ik met mijn verstand niet bij kan  :banghead:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?