Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

mijn vriendin

Gestart door meisje*, april 09, 2006, 10:59:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meisje*

Hoii!

Ikzelf ben niet aseksueel .. en verkeer sinds 2 maanden met 't meisje waar ik ohzo stapelsmoorverliefd op ben. Maw ben lesbisch  ;)
maarre .. zij kan geen seks met mij hebben zegt ze en dit om de reden dat ze me graag ziet. Ze denkt namelijk dat ze aseksueel is omdat ze enkel seks kan hebben met mensen die ze niet kent of mensen die ze niet kan uitstaan .. ze heeft ook al superveel ervaring op seksvlak en met mij wil ze niet verder dan kussen ..

is zij aseksueel? is dit een vorm van aseksualiteit? want ik snap haar echt niet, ik probeer het zo goed mogelijk te begrijpen, maar 't is moeilijk ..
dus raad gevraagd  ???

kusje  :-* en bedankt alvast!!
verliefd verward meisje  8)

meisje*

ohja vergeten te zeggen.. zij is niet lesbisch maar biseksueel en ze heeft nog nooit "echt" seks gehad met meisjes .. 't was altijd met jongens ..mss dat dit r iets mee te maken heeft ?

Knoddepropje

Hmmmm, ik weet t ook niet precies....Maar als ik t verhaal zo lees is ze niet a-seksueel.....
Ze heeft nl wel gewoon seks met mensen die ze niet kent of niet aardig vind..... Wat mij de indruk geeft dat seks voor haar een soort machtsmiddel is, en dat ze moeite heeft met zich bloot te geven aan mensen waar ze wel "iets" mee heeft. Blijkbaar heeft ze wel lustgevoelens, waarom zou je anders seks hebben met mensen waar je niet eens wat voor voelt ???
De meeste a-seksuelen echter hebben er al moeite mee om een knuffel te krijgen of te geven, zelfs van geliefden. Laat staan dat we seks, wat ons echt helemaal niks doet, en wat we over het algemeen enkel doen om een seksuele partner te plezieren, met een volslagen vreemde of iemand die we niet aardig vinden zouden hebben.
Conclusie: Nee, IK denk dat ze absoluut niet aseksueel is, wél dat ze behoorlijke problemen heeft op emotioneel vlak....

Overigens: Wat ontzettend cool dat je je vraag hier gewoon stelt! Mijn complimenten daarvoor, dat verdient een stukje  :cake:!

meisje*

oeff da's een opluchting  :) kdenk idd ook dat 't meer emotioneel is .. ze heeft nogal complexen over dr lichaam enzo (volledig onterecht  ;)) maar twas zijzelf die bang was dat ze aseksueel was ..

bedankt!! .xx. :-*

TBW

Hmz, ik zou zeggen: "wat niet is, kan nog komen."

Die goede oude bommawijsheid klaart meestal de klus.

ChibiFirli

Hoi ;D

Om nu te zeggen of iets aseksualiteit is of niet... Naja, daar kan ik niet zeker van zijn. Ik weet namelijk niet wat je vriendin exact voelt. En zo zeker ben ik ook niet van wat nu juist aseksualiteit is en wat niet.

Hoe het exact in elkaar zit, kan alleen je vriendin weten. Heeft ze gewoon ergens remmingen om seks te hebben met iemand waarmee ze emotioneel close is, of voelt ze gewoon echt niets? Nu, als ze bang was om aseksueel te zijn, dan is het zeker de moeite waard om uit te zoeken wat ze nu precies voelt (en wat niet).

Gefeliciteerd met je relatie van 2 maanden trouwens :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

meisje*

dankje  :D
eum .. ze zegt dat ze niks voelt .. ze wordt wel af en toe geil maar verder niks ..

ChibiFirli

Dan komen we langs met het volgende deel vragen :D

Als ze dan geil wordt, heeft ze dan de drang dit gevoel te bevredigen door seks met anderen? En zoja, waarom wel met bepaalde mensen en dan niet met jou?

Trouwens, als de vragen te persoonlijk zijn, ik hoef het antwoord niet te hebben, het forum hoeft het antwoord niet te hebben, alleen jullie twee ;). Ik stel alleen die vragen om jullie te helpen erachter te komen hoe de situatie is.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

meisje*

vraag ik mij ook af ..  :( met mij kan ze't in ieder geval niet .. en als ze geil wordt gaat ze geen seks hebben met anderen nu omdat wij verkeren, anders zou ze dat wel doen denk 'k

ChibiFirli

Ik gok dat jullie het allebei als een probleem zien en dat jullie het willen oplossen. Het enige dat ik jullie dan zo direct kan aanraden, is uitzoeken waarom ze geen seks met jou kan hebben en dan verder te zien. Je gaat er waarschijnlijk wel een flinke dosis geduld voor nodig hebben. En jullie zullen elkaar moeten vertrouwen en steunen (maar dat zal wel geen probleem zijn ;)).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

meisje*

kga mn best doen  ;) ben in ieder geval al gerustgesteld!

heel fel bedankt, echt waar!! xx  :-*

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Hallo! Geweldig dat je hier naartoe bent gekomen. Nog een stukje  :cake:

Er is nog een ding wat ik graag toe zou willen voegen aan de posts van de anderen. Uit je verhaal kan ik ook niet opmaken of ze nu aseksueel is niet. Eigenlijk kan alleen zij dat. Het klinkt vreemd dat ze wel seks wil met anderen, maar niet met jouw. Ergens kan ik me voorstellen dat iemand die twijfelt of ze aseksueel is op een dergelijke manier uit wil zoeken of ze toch echt geen seksuele gevoelens heeft.

Het is erg belangrijk om hierover met elkaar te praten. Chibi Firli haalt goede vragen aan, denk ik. En misschien is het een goed idee om haar over dit forum te vertellen. Wellicht heeft ze er iets aan?

En dan wil ik je nog heel veel succes en geluk wensen in jullie relatie!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

meisje*

hier ben ik nog maar eens
gewoon om de vorderingen te laten weten

hebben ondertussen seks gehad en een week later heeft ze't uitgemaakt
zo aseksueel is ze dus blijkbaar niet
gewoon gevoelloos

xx kus, ik  :(

Ereinion

Wat vervelend voor je!  :(
Ik wens je veel sterkte en geluk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.