Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oranje of paars?

Gestart door Dutchamoeba, juli 10, 2010, 10:58:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Morgen is het dan eindelijk zo ver: Nederland in de finale! Wie gaat er in het oranje voor de buis zitten en wie toch in het paars?
In ieder geval ga ik heel veel :cake: :cake: :cake: eten!

Sismo

Ik mis een keuze: wie gaat er niet voor de buis zitten?  ;D
Of: wie gaat er wel voor de buis zitten, maar dan voor die KRO Detective?  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik ga bij mijn vader kijken. Ik heb laatst een oranje hawaï-slinger gekregen, dus die doe ik om.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Bij ons is het de hele middag feest in en rondom de kroeg. Ze hebben nu 4 beamers + schermen hangen aangezien bij eerdere wedstrijden ze het niet meer redde met 3 stuks.

Jovi_Hobbes

Ik ga wel kijken, maar heb niets oranjes of paars aan op het moment. Wel groen, is dat ook goed?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Mijn vader is zot van Spanje, elke vakantie brengt hij daar door. Hij heeft ondertussen de keuken volledig uitgebroken en een Spaanse keuken gezet. Wijn wordt alleen nog gedronken als het Spaanse is,... Enfin ja, jullie hebben wel door dat hij voor Spanje gaat supporteren :D Ik ben er deze namiddag even op bezoek geweest maar ik heb er zeker voor gezorgd dat ik het huis uit was voor de match begon :D Ik kan het geroep niet aan, de adrenaline zou te hoog stijgen en ik zou gek worden. Maar ik ga toch wel blij zijn als Spanje wint, dan is mijn papa gelukkig dus ik ook :-X (oh, nu lijk ik wel een papa's kindje :D)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Jouw papa is gelukkig, de mijne wat minder.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :D Niet iedereen kan gelukkig zijn, we hebben daar zelfs een topic over ;)
Het feit dat de match zo lang geduurd heeft, is in mijn ogen teken dat ze elkaar waard zijn. Spanje is nu wel gewonnen maar ik zie het eerder als een gedeelde eerste plaats.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :D  :klap:

Ik geloof ook niet dat mijn vader er zoveel anders van is geworden. Zijn buurman daarentegen... die heeft echt een rotavond gehad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Nou Jovi_Hobbes,
Groen is ook goed. Groen is namelijk mijn lievelingskleur en bovendien erger ik me GROEN en geel aan het feit dat Oranje verloren heeft... :banghead: Maar ik ben wel een sportieve Oranjesupporter; ik moet gewoon erkennen dat de Spanjaarden beter waren...

Mannetje

Bij mij in het café zaten eigenlijk in 1 gedeelte alleen maar vrouwen. Dat viel me de vorige wedstrijd ook al op.
Opvallend veel vrouwelijke voetbalfans dus.

pinky

Leuk toch? Van mij mag het! Jeeuhj!

Fricai


pinky

Jaah, dat vind ik nou ook!