Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace Ventura, Pet Detective ;-)

Gestart door AceVentura, juli 15, 2010, 10:20:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Sinds enkele dagen lees ik hier het forum mee, en heb me zojuist maar geregistreerd. Laat ik maar meteen beginnen met wat  :cake: uitdelen :-)

Afgelopen weekeind ben ik eigenlijk min of meer per ongeluk op deze site terecht gekomen (waar wikipedia al niet toe kan leiden :-) ), en herkende me heel erg in alles wat er op de Engelse homepage stond maar ook de forum topics bevatten veel dingen die ik herken. In de uren/dagen daarna heb ik letterlijk alles hier bekeken wat ook maar enigszins interessant leek :-)  Buiten dat het er op lijkt dat ik in het hokje "aseksueel" pas ben ik ook gezegend met een fetisj, maar ook daarin ben ik hier volgens mij niet de enige :-) Van beide heb ik overigens geen "last", voor mij is het gewoon zoals het is. Ik was dan ook niet gericht op zoek en des te meer verrast toen ik hier terecht kwam.

De nickname leek me wel toepasselijk: Ik heb begrepen dat "Ace" een veel gebruikte uitdrukking is voor een aseksueel persoon, en Ace Ventura kennen de meesten waarschijnlijk wel van de films met Jim Carrey die ik geweldig vindt.

Ik heb gezien dat jullie zo af en toe eens een bijeenkomst hebben en het lijkt me leuk bij de volgende aanwezig te zijn. Het enige wat ik me afvraag: Wat doen jullie op zo'n bijeenkomst ? (behalve :cake: eten natuurlijk :-) )

Groetjes,
Ace Ventura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Welkom Ace!  :cake:

Zo te horen voel je je hier al thuis!  :klap:

De volgende bijeenkomst is waarschijnlijk in oktober, dan bestaat dit forum 5 jaar. Gewoonlijk ontmoeten we elkaar ergens en kletsen gezellig met elkaar. Als we bij Peter thuis afspreken, krijgen we een rondleiding door zijn kasteel.  ;) Voor de komende bijeenkomst willen we wel graag iets bijzonders doen. Dus als je nog leuke ideeën hebt, deel ze dan met ons in het board over het 5-jarig bestaan.

Ben je eigenlijk man of vrouw?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Dag Ace Ventura. Welkom  :cake:! Wat een leuke naam  :D
Zoek je er ook nog een bijpassende avatar bij?
Bij de laatste meeting was er inderdaad een hele grote  :cake:. En lekker dat ie was.

AceVentura

Klinkt goed die bijeenkomt in Oktober. Ik had de topics daarover gezien, als ik ideeen heb dan laat ik het zeker weten.
Ik ben een man met bouwjaar 1978, dat was ik inderdaad helemaal vergeten te vertellen. Waarschijnlijk ben ik nog wel meer vergeten maar dat zal ik wel merken aan de reacties :-)

@Mannetje: Een bijpassende avatar is altijd welkom, een foto van Ace uit de film heb ik overwogen maar uiteindelijk niet gedaan (om gedoe om copyright enzo te voorkomen).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Hoihoi Ace.  :cake:
Ben je detective van huisdieren? Spoor je ook draken op? ;D :wave:

Ereinion

Hij is eerst hier nodig:

http://asexuality.org/du/index.php?topic=2515.60

Niet het hele topic lezen, gewoon bij het laatste postje beginnen en dan een beetje teruglezen om te weten waarover het gaat.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Oh,oh .... misschien toch beter een andere naam kunnen kiezen :-)
Voor wie absoluut niet weet waar ik het over had, de naam (en onderwerp van dit topic) is een verwijzing hiernaar:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Ventura:_Pet_Detective
http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_Ventura:_When_Nature_Calls

@Ienepien: Alleen geel-zwart gestreepte roodstaart draken, anders niet :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

O nee hoor, juist wel grappig, natuurlijk. Dan kan jij mooi alle zoekgeraakte beesten opzoeken. ;D

@ Ereinion, ziet die draak van jou er zo uit?
@ Peter, die manke blinde kameel, is die nog steeds zoek? ::)

AceVentura

Let niet op de omschrijving in de foto, maar de kameel is terecht hoor:
http://www.lectrr.be/cartoon/0930.gif
Aan z'n ogen te zien zou hij best blind kunnen zijn, of hij mank is is niet te beoordelen, maar ik vermoed van wel :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Wow! Zie je wel. Jij bent slim én snel. :klap:

Ienepien

Ace, ik wil je niet wegjagen met alleen maar gijn. :-[

Maar ik wil heus nog wel wat van je weten.
Heb je een relatie? Of gehad? Heb je problemen gehad met relaties?

AceVentura

Dat jullie van gein maken houden is goed te zien, het "onzin" board heeft verreweg de meeste berichten :-)

Een relatie heb ik niet, ook nooit echt gehad(*). Het handige daarvan is dat je geen problemen kan hebben met iets wat je niet hebt :-) Soms mis ik het wel een beetje, maar vind het zo alleen ook wel prima. Een van de redenen waarom ik me hier heb ingeschreven en graag naar een bijeenkomst zou willen is om mensen te leren kennen zonder daar direct verdere bedoelingen bij te hebben.

* Ok, ok, wel eens wat gehad, maar dat was nog voor de pubertijd en zie ik niet echt als serieus zoals jij in je vraag waarschijnlijk bedoelt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Heey welkom!  :cake:

Leuk dat je erbij bent en dat je meteen al onze speurneus bent. Speur je ook autootjes op die erg goedkoop in aankoop en gebruik zijn? In dat geval kan ik je wel gebruiken... :P

Kom je net online, wordt je meteen gebruikt... was dat nou net niet de reden om geen relatie te hebben? ;)

Tot op de eerstvolgende ontmoeting!  ;D

Ereinion

 :klap: We hebben hier graag lol, maar als er serieuse zaken zijn, gaan we daar ook op in. Houdt het mooi in evenwicht, vind ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Lol moet je zeker hebben. De hoeveelheid activiteit hier op het forum valt me ook erg op. Ik ken grotere community's waar men minder actief is :-)

@Pinkeltje:
Hoewel ik auto's reuze interessant vind neig ik toch altijd meer naar varianten die minder dan 1:10 halen en van Amerikaanse makelij zijn :-)
Verder heb ik niet echt een reden om geen relatie te hebben, ik zoek er ook niet al te actief naar maar laat het gebeuren zoals het gaat.

Ik kan niet wachten tot het Oktober is :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler