Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Grote, medialoze bijeenkomst

Gestart door Jovi_Hobbes, juli 18, 2010, 07:42:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Even een nieuw onderwerp voor ons definitieve plan. Reageer hier vooral met ideeën voor locaties of voor het 'programma'.

Wat voorstellen uit andere onderwerpen waren al: bijeenkomen in een park of een dierentuin. Geocachen of een andere vorm van een speurtocht. Workshops.

Ik ben vast wat vergeten. Roep maar raak en vrijwilligers voor de organisatie zijn natuurlijk ook nog steeds van harte welkom.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Speeddaten om elkaar beter te leren kennen. (zonder de intentie van een relatie, maar dat mag natuurlijk wel  ;) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja leuk, platonische speeddates  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Laten we het eens over een datum hebben. En over een lokatie. Een cafe gaat nu niet lukken, daarvoor komen er teveel mensen. Ik ga een poll maken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ga eerst maar eens kijken wie er komen. De opkomst op de normale meetings is nooit groot!

Jovi_Hobbes

Maar dat is een beetje een kip-ei probleem. We weten pas wie er wel en niet komen als we een plaats en een datum hebben en tot die tijd moeten we rekening houden met in ieder geval meer dan 10 mensen en moeten we dus op zoek naar een praktische locatie.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje