Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Activiteiten

Gestart door AceVentura, juli 17, 2010, 10:51:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: dutchamoeba op juli 24, 2010, 09:41:07 PM
Ehm, eventjes over die 2.5 uur reistijd: dat valt toch reuze mee?

Ik bedoelde alleen maar dat als het vanuit het midden van het land als 2,5 uur reizen is, dat het voor heel veel mensen een stuk meer zal worden. Hoewel ik dan uit het midden van het land mag komen, is reizen mij ook niet vreemd. Ik reis alleen al elke dag 2,5 voor mijn werk. Maar niet iedereen zal er zo over denken, dus ik denk dat we wel moeten proberen om een plaats te vinden die voor zo veel mogelijk mensen redelijk tot goed te bereiken is. En voor mijn part is dat Groningen als dat voor de meerderheid het handigste is.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Bij mij in de buurt (wat qua reistijd natuurlijk helemaal niet handig is voor de rest) is Preston Palace. Daar kun je binnen minigolven, trampoline-springen, bowlen, enzovoort, enzovoort. Bij de entree-prijs zit dan ook meteen eten en drinken. Overal zijn barretjes en buffetjes. Ik vind het niet de meest geweldige lokatie, qua uitstraling, maar het is wel praktisch. Misschien zijn er meer plekken als dit?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Wat kost zoiets dan bijvoorbeeld? Het klinkt namelijk wel leuk!

Dutchamoeba

Er is daar een dagarrangement voor ong. 37 Euro 50. Dan kun je er terecht van 12.00-18.00 uur. De prijs is inclusief eten, drinken, en de activiteiten die je daar kunt ondernemen (zoals minigolf). De reacties op internet zijn overwegend positief (hoewel dat natuurlijk niet altijd alles zegt...).De locatie is alleen net zo 'oncentraal' als Winterswijk, vrees ik...

Jovi_Hobbes, je hebt ook wel gelijk. Ik vraag me echter 1 ding af: welke locaties zijn centraal genoeg voor iedereen? Ergens in het midden van Midden-Nederland of in het midden van Zuid-Nederland? Als we dat eenmaal weten dan kunnen we iets gerichter op zoek gaan naar een locatie die voor iedereen te bereizen valt. 

AceVentura

De ideeen van minigolf of een activiteiten centrum als Preston Palace lijken mij ook wel leuk. Ik denk alleen wel dat we ook naar reistijden moeten kijken, als je 2,5 uur voor een enkele rit onderweg bent dan is een groot deel van je dag al op aan de reis zelf.

Er was toch al een poll op het forum om te kijken in welke provincie de stemmers zich bevinden ? Hopelijk helpt dat bij het vinden van een geschikte locatie.
(even zoeken later: gevonden, het was alleen geen poll: http://asexuality.org/du/index.php?topic=1746.0 )

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Daarnaast vind ik 37,50 toch wat veel om uit te geven naast reiskosten! Dan wordt het wel een erg duur dagje. Vooral voor de student- en vermindert werkenden onder ons.

Ereinion

Ik begrijp dat het duur is.

Ik denk dat we het in Brabant of heel misschien Gelderland moeten houden. Dat is mooi centraal.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

1 van die 2 provincies lijkt mij ook de meest centrale optie. Om de kosten te drukken moeten we misschien zo'n arrangement maar laten varen, en bijv. alleen voor het minigolfen betalen en ergens anders iets eten/drinken voor een zacht prijsje...

pinky

Klinkt als een goed idee. Dan kan iedereen zelf bepalen hoeveel hij of zij uit wil geven aan die dag!

Mannetje

Midgetgolfen kan voor € 2,50.
Eten en wat drinken erbij en je bent voor € 10,- klaar!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juli 26, 2010, 09:47:03 PM
Ik denk dat we het in Brabant of heel misschien Gelderland moeten houden. Dat is mooi centraal.

Daar kan ik het wel mee eens zijn.
Zoals Dutchamoeba al zei moeten we eigenlijk weten waar iedereen vandaan moet komen. Zal ik maar weer eens een poll starten?

Wat de locatie betreft denk ik dat het ideaal zou zijn als we iets kunnen vinden waar je de keuze hebt wat je wilt doen. Ereinion's voorstel, maar dan in het klein. Als we bijvoorbeeld voor midgetgolf kiezen, is het handig als er ook een ruime locatie bij is waar mensen rustig kunnen gaan zitten om iets te drinken en/of te kletsen. ik denk dat er twee groepen 'deelnemers' zullen zijn: één die vooral komt voor de gezelligheid en leuk actief bezig wil zijn, de ander om een goed gesprek te kunnen voeren met 'lotgenoten'.
Zo'n combinatie zou met wat moeite toch wel te vinden zijn, of niet?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

In Eindhoven zit wel een plek voor midgetgolf waar het ook leuk kletsen is (maar ik wil natuurlijk niet voorop lopen op de uiteindelijke plaats van afspreken).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Omdat de provincie poll momenteel een meerderheid (met 1 hele stem :-) ) in Noord Brabant laat zien ben ik daar toch even op zoek gegaan. Daarbij ben ik iets heel leuks tegen gekomen: http://www.devoltage.nl
De Voltage is een indoor centrum met (lijkt mij in ieder geval) voor ieder wat wils, je kan het zelf zo duur maken als je zelf wil. Eventuele groepjes kunnen daar spontaan ontstaan en een activiteit starten. Het enige wat ik niet kan vinden is of ze ook een rustig plekje hebben waar je kan gaan zitten als je even buiten alle herrie wil zijn en een goed gesprek wil voeren.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Ziet er goed uit. Vooral die groepsfoto maken op een ludieke manier! :P

Bij de weg, ze hebben er ook cafés, dus... het moet dan wel goed komen!

Dutchamoeba

Het ziet er zeker goed uit... :)