Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Activiteiten

Gestart door AceVentura, juli 17, 2010, 10:51:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Ziet er inderdaad ook leuk uit, het is misschien een wat rustigere omgeving.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Dat ziet er voor mij aantrekkelijker uit, maar ik vind het andere ook prima.
Kun je hier zo terecht, of moet je echt reserveren (een zaal afhuren, bedoel ik)?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Even uit mijn hoofd: zaterdag reserveren voor groepen, alle andere dage kun je zo terecht. Ik zal het eens verder nazoeken.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Het ziet er wel uit als een ideale combinatie, Sismo!  Het idee van NL heeft trouwens ook wel wat, misschien iets voor een kleinere bijeenkomst?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Zoals beloofd even verder uitgezocht: zaterdagavond is steeds voor besloten feesten, dan is de keuken dicht. Dit zal echter ook een stuk duurder zijn, want dan huur je de hele ruimte natuurlijk af... Daarnaast kun je zo terecht. Ik denk dat het afhangt van de grootte van de groep of we ons even vantevoren aan moeten melden.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Klinkt erg goed dat eindhovense paviljoen. Ik zeg doen!

Mannetje

Het is toch niet de bedoeling om het op een avond te plannen?

Ienepien

Nee, alsjeblieft niet. :o

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat lijkt me niet handig nee! Of we moeten het dagje voortzetten met een pyjama-party!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha! Neej, doe maar gewoon overdag! Een pyjama party met een stel aseksuelen kan nog weleens lichtelijk ongemakkelijk worden.

Ereinion

Juist niet. Of heb jij zo'n rare pyjama?  :o
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Ik snap ook niet waarop je doelt  ???

pinky

Ik doel er meer op dat een aantal best moeite hebben met (half) naakt! En dan wordt het misschien wel net iets te dichtbij qua naaktheid ofzo? Ook al zit er een pyama tussen. Hoe dan ook, ik heb alleen een hemdje aan tijdens het slapen. Andere pyjama's heb ik ook niet echt! Dus daar ging ik eigenlijk vanuit...