Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Activiteiten

Gestart door AceVentura, juli 17, 2010, 10:51:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Al iets in de planning voor zomer of nazomer? Dagje buiten rondhobbelen ergens? Anyone?  8)

AceVentura

Misschien moeten we inderdaad al eens voorzichtig gaan nadenken over de activiteit in oktober, we zijn meestal niet zo snel met iets vinden  :schater:

Misschien moeten we maar beginnen met ideeën verzamelen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Goed plan! Iedereen die ideeën heeft moet ze hier maar neerzetten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ish.

Ondanks dat ik nieuw ben hier en nog niemand echt ken, lijkt dit me ook heel leuk. (moeten jullie wel lief zijn voor me he, ik ben nogal verlegen als ik mensen voor het eerst in levende lijve ontmoet :P )
Rotterdam lijkt me leuk, Amsterdam doet t bij mij ook altijd goed. Scheveningen is ook leuk, beetje over de boulevard daar banjeren.
Of een dagje pretpark, bijvoorbeeld de Efteling? Dat is niet alleen maar achtbanen, maar ook gewoon gezellig om rond te wandelen endergelijke. Voor ieder wat wils denk ik zo.
Ik vind alles wel goed, als het maar (redelijk) makkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer (of iemand moet taxi willen spelen ;) )

Dutchamoeba

Afgelopen najaar was de meeting al in de Efteling...

Amsterdam lijkt mij best leuk, en ook Scheveningen wel (mits het weer een beetje meewerkt...)

Fricai

Ahja, ik wilde al zeggen dat ik voor pretpark was, maar dat was dan al vorige keer... I don't know, iets in die richting iig xD

AceVentura

Afgelopen keer zijn we inderdaad al in de Efteling geweest en toen waren we uiteindelijk maar met z'n drieën :schater:
Hoewel nog een keer Efteling misschien niet zo leuk is zie ik geen probleem om naar een ander pretpark te gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Iets zegt me dat we het plan dit keer misschien iets meer low budget moeten houden. Mensen zijn vaak al flink wat geld kwijt aan reiskosten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ultra low budget; Met goed weer ergens buiten gaan zitten, zelf eten & drinken en wat (gezelschaps-)spellen meenemen.

Ik zeg maar wat. :)

Dutchamoeba

Dat klinkt niet slecht. Het enige minpuntje is dat je van tevoren nooit exact kunt weten of het mooi weer wordt of niet.

Ish.

Er is vast wel ergens een park te vinden dat ook overdekte dingen heeft. Op zich vind ik t ook wel wat hebben/sfeervol om met zn allen in zo'n overdekt prieeltje te vertoeven terwijl je de regen overal hoort en ziet kletteren. Of ben ik gewoon raar?  ::)

Dutchamoeba

Je bent zo raar als je jezelf vindt... :D

Jovi_Hobbes

Op zich klinkt dit wel als een goed idee. Ik geloof dat we het ook ooit wel eens over een park in Eindhoven hebben gehad waar een theehuis bij zat. Maar er zijn nog voldoende andere plaatsen met parken natuurlijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: [E:V/E-LYN]™ op juni 04, 2012, 11:03:21 PM
Ik heb vorige keer de Efteling voorgesteld, en dat boeide bijna niemand :P im done met dingen voorstellen :P ik kies wel het meest briljante idee dat jullie verzinnen ^^ have fun with that xD

we zijn toen wel in de Efteling geweest :), maar de opkomst was idd nogal laag...Zelf heb ik ook niet zo'n originele ideeën voor het moment... :(

AceVentura

In het kader van het succes van de eerste keer: Misschien moeten we een ander dierenpark bezoeken ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler