Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Activiteiten

Gestart door AceVentura, juli 17, 2010, 10:51:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Dat is natuurlijk ook leuk!

@E:V/E-LYN in een park kun je frisbeeën  ;)  Nee hoor, geintje. Ik snap wel wat je bedoelt. Het is gewoon wat lastig om iets te bedenken dat voor veel mensen redelijk bereikbaar is, niet te duur is, maar wel een klein beetje actief.
* Jovi_Hobbes denk opeens aan een combinatie tussen Rotterdam, parken en dieren:
http://www.plaswijckpark.nl/
Je kunt er wandelen, zitten, dieren bekijken en in de speeltuin spelen. Het is alleen allemaal niet gratis en ik weet niet zo goed hoe bereikbaar het is, maar op zich is er veel openbaar vervoer in Rotterdam, dus waarschijnlijk is dat niet het grootste probleem.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai


Jovi_Hobbes

Grappig  :schater:  Al die dieren moet je maar voor lief nemen en gewoon direct doorrennen en je helemaal uitleven  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Zou Artis misschien toch ook serieus een leuk idee kunnen zijn ? Volgens mij is Amsterdam met de trein redelijk goed bereikbaar vanuit alle richtingen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Waarom niet. Blijdorp is natuurlijk mooier  ;) , maar wat mij betreft zijn dierentuinen altijd goed.
Dus: 1 stem voor!  :cheerleader:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bman


Ish.

Als het op een datum is dat ik kan, ben ik er ook bij! Gezellig :-) Ik ben 1 x eerder in Artis geweest en heb me goed vermaakt.
Kan ook uren naar de Pinguins kijken, zo schattig die beesten :-)  En de prairiehond is mn favoriet... Ah ik hou van beestjes :-)

Jovi_Hobbes

Ja maar, jij bent niet uitgenodigd hoor  ;)

Leuk dat al zo veel mensen het een goed idee vinden  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

@Evelyn:
Tja, dat zal met de afdwaal kwaliteiten hier te maken hebben. Als je een grapje maakt gaan we er serieus op in en als je iets serieus neerzet maken we er een grapje van :)

Maar zal dit dan echt nog nieuwe record "activiteit uitzoeken" worden ? Vorige keer deden we er volgens mij een paar maanden over  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Citaat van: [E:V/E-LYN]™ op juni 15, 2012, 07:51:46 PM
Ik zie jou ook graag hoor, Jovi :P
;D

Citaat van: AceVentura op juni 15, 2012, 08:06:01 PM
Maar zal dit dan echt nog nieuwe record "activiteit uitzoeken" worden ? Vorige keer deden we er volgens mij een paar maanden over  :schater:
:cheerleader:
Moeten we er nog een poll van maken?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Hier heb ik ooit een succesvolle forummeeting gehouden: http://www.accres.nl/verhuur/natuurpark-berg-and-bos

Natuurpark Berg & Bos ligt naast de Apenheul en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en er is veel parkeerruimte. Je kan de Apenheul bezoeken (=kosten), maar je kan ook gewoon mooi wandelen (=gratis) Er zijn verschillende paaltjesroutes variërend van 1,5 km tot 9,5 km.

Misschien een optie om mee te nemen.

AceVentura

Dat klinkt ook als een goede sugestie  :klap: en is misschien wat makkelijker voor wie in het oosten van het land woont. Is het vanuit Belgie ook nog te doen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Met de trein is vanuit België vooral Roosendaal-Rotterdam-Amsterdam makkelijk, oosten van het land duurt allemaal langer denk ik. Met auto is het waarschijnlijk sneller dan Amsterdam.

We kunnen wel weer gewoon ouderwets stemmen? (Although, what's the point xD -- een speeltuin! come on  :cheerleader: :schater:)

Jovi_Hobbes

 :D
Met het openbaar vervoer is het vanuit België volgens mij niet te doen. Ik woon in het midden van Nederland en zie dat mijn reistijd (openbaar vervoer) al 2 uur is, wat het vreemd genoeg bijna altijd is voor AVEN-bijeenkomsten  :schater:
Dit is helaas een terugkerend punt, het is onmogelijk om een plek te kiezen die voor iedereen goed bereikbaar is.  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?