Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

werkgroep 'vernieuwde website'

Gestart door Ereinion, juli 20, 2010, 12:02:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

De wiki was tot nu toe nog helemaal zoals hij was na de installatie, maar daar heb ik zojuist verandering in gebracht :)
Om een begin te maken heb ik een poging gedaan de FAQ naar de wiki toe te zetten. Het grootste deel was het betere copy/paste werk dus er kunnen foutjes in geslopen zijn :)
Er staat nog geen link in de wiki zelf naar de pagina maar je kan hem hier vinden: http://asexuality.org/du/wiki/index.php/FAQ
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Gelukkig is er tenminste één admin fanatiek.  :D
* Ereinion gaat zich in een hoekje zitten schamen.

:wave: Jovi
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :wave: Ereinion
* Jovi_Hobbes kruipt in hetzelfde hoekje
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En Ace is ook online, dus:  :wave: Ace!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Ach, fanatiek ... jullie doen weer andere belangrijke dingen :)
* AceVentura probeert Jovi en Ereinion uit hun hoekje te lokken met  :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Omdat ik toch lekker aan het wiki'en was heb ik ook meteen de stoute schoenen aangetrokken en de hoofdpagina aangepast naar de tekst die Ereinion hier eerder gepost heeft ... met link naar de FAQ natuurlijk :)

Het resultaat is hier te bewonderen: http://asexuality.org/du/wiki
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ereinion

Mooi! Neem je zelf ook een stukje  :cake: ? Dat heb je wel verdiend.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Vooruit dan, er was toch nog een stukje over :) Zoveel werk was het niet hoor  ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien


Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes grist snel een taartje weg

Goed bezig, Ace!

Ik heb alleen toch nog steeds dat ene kritiekpuntje op de tekst: Aseksualiteit moet niet worden verward met celibaat (waarbij iemand ervoor kiest af te zien van seks), maar ook niet met non-libidoïsme, wat wil zeggen dat iemand nooit zin heeft in seks en orgasmen.

Dit klopt volgens mij toch echt niet. Er staat hier nog steeds letterlijk dat aseksualiteit niet gelijk is aan het nooit zin hebben in seks en orgasmen.

Ik stel voor om het tweede deel van de zin te schrappen. Dan wordt het dus: Aseksualiteit moet niet worden verward met celibaat (waarbij iemand ervoor kiest af te zien van seks)   Overigens zouden we dat nog iets kunnen verduidelijken door het zo te omschrijven: Aseksualiteit moet niet worden verward met celibaat (waarbij iemand die wel behoefte heeft aan seks er zelf voor kiest om nooit seks te hebben).
Dat non-libidoïsme kunnen we er wat mij betreft helemaal uitlaten. Dat is eigenlijk gewoon een strengere omschrijving van aseksualiteit dan dat wij hanteren. Het verschil uitleggen levert volgens mij alleen verwarring op.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Ik heb de pagina aangepast, is dat zoals je bedoelt ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

Citaat van: AceVentura op oktober 02, 2010, 04:38:44 PM
Omdat ik toch lekker aan het wiki'en was heb ik ook meteen de stoute schoenen aangetrokken en de hoofdpagina aangepast naar de tekst die Ereinion hier eerder gepost heeft ... met link naar de FAQ natuurlijk :)

Het resultaat is hier te bewonderen: http://asexuality.org/du/wiki

Dat is mooi geworden ja!

Ik zou alleen niet zeggen dat aseksualiteit een "vierde orientatie" is, aangezien de positie van biseksuelen volgens mij niet als een even concrete geaardheid wordt gezien als homo- of heteroseksualiteit. Beter is denk ik, zoals ik zelf op de echte Wikipedia heb ingevoegd: "Omdat aseksualiteit aangeboren of in elk geval diepgeworteld is, is het vergelijkbaar met een seksuele voorkeur of geaardheid."

Leuk ook die paarse driehoek, heb je die zelf ontworpen?


Ereinion

Die paarse driehoek was een aanpassing van het bestaande symbool. Om dat ik het blauwe op de achtergrond moest houden, leek me dit wel een toepasselijke kleur. Anders had ik waarschijnlijk liever een paarse achtergrond gekozen en dan de zwartwitte driehoek.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.