Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sexwoordenboek.nl

Gestart door AceVentura, augustus 04, 2010, 06:03:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Zojuist een link van iemand gekregen die ik hier nog niet terug vond. Aseksualiteit staat namelijk in het sexwoordenboek :)
Link: http://www.sexwoordenboek.nl/aseksualiteit_kenmerken.html

Wat mij direct opviel is dat ze beginnen over dat de definitie niet eenduidig is, en vervolgens met een ander verhaal komen dan hier op asexuality.org :)
Ook moet ik er bij zeggen dat ik me niet helemaal kan vinden in hun verhaal, maar ik kan ook geen email adres vinden om eventueel contact met ze op te nemen.  :(

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Klopt inderdaad niet helemaal daar. Niet handig dat je geen contactgegevens kan vinden... hmmm.

Edit; Ik heb even gekeken, iig een email adres gevonden. Ik mail ze wel even of ze er voor openstaan als ik e.e.a. aan aanmerkingen stuur op dat stukje! :)

pinky


AceVentura

Leuk dat je gaat kijken of ze het willen aanpassen, ik ben benieuwd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NL

Anders kun je altijd nog "info@" gebruiken. Meestal zit er in ieder geval wel een "catch all" op een dergelijke domeinnaam voor de email, dus wat je ook intypt, het komt meestal toch wel aan.

Overigens vind ik de tekst op een vergelijkbare .be-website een stuk beter: http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/aseksualiteit/wat-is-aseksualiteit.aspx

Fricai

Staat ook onzin tussen. Maargoed, 'one at a time'.

Ereinion

Sekswoordenboek stond hier al ergens genoemd, als ik het goed heb. Volgens mij staan zij wel open voor samenwerking.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Vreemd, ik had gezocht op het forum voordat ik dit bericht plaatste, en kreeg toen geen resultaten. Als ik het nu nog een keer probeer zie ik inderdaad dat hij al meerdere keren voorbij is gekomen :) Ik zal wel een typfout gemaakt hebben in de zoekterm ofzo ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Maakt niet uit, het heeft weer een nuttige actie opgeleverd. Ik ben benieuwd of Drisos een leuke reactie krijgt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Positieve reactie. Voor ik ze nog eens mail zal ik even hier voorleggen wat ik veranderd zou willen zien.

Fricai

Hier is wat ik ervan gebrouwen heb:

Fricai


Mannetje

Zeg, hoe voeg jij zo'n document toe? Dat heb ik nog nooit op AVEN gezien!

Ereinion

Als je een reactie plaatst, staat onder het vak waarin je typt 'extra opties'. Daar kun je ook een bijlage toevoegen. Eerder kon dat nooit, maar sinds de update wel.

Ik vind het een goede tekst. Misschien moeten we deze ook op de wikipedia toevoegen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

De tweede tekst vind ik helemaal goed, over de eerste heb ik twee vragen:
- in de eerste zin staat 'dat iemand nooit seksuele aantrekking ervaart'. Voor mijn gevoel zou het beter zijn om nooit te vervangen door geen. Zowel stylistisch als inhoudelijk als is dit misschien een beetje gemier op de vierkante millimeter...
- ik heb wat vraagtekens bij jouw omschrijving van non-libidoïsme. Ik begrijp wel wat je ermee bedoelt, maar ik ben bang dat dit verhaal erg verwarrend is voor een leek. Zou je er iets van kunnen maken dat non-libidoïsme geen synoniem is van aseksualiteit, maar wel als een vorm van aseksualiteit gezien kan worden? Met als uitleg dat voor aseksuelen met een libido geldt dat dit niet op anderen is gericht. Om te zeggen dat non-libidoïsme geen aseksualiteit is, lijkt mij namelijk toch niet helemaal juist.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?